czwartek, 30 lipca 2015

80. LPS: ThePuddingLPS: Czyżby wielki powrót?

Hej wszystkim ^^

Dziękuje Maślaczkowi za aktywne komentowanie mojego bloga <33

Wzięłam się za DIY O.O Chcecie, bym nagrała jakiś filmik tego typu?
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

THEPUDDINGLPS WRZUCIŁA 2 FILMIKI! WOW O.O

Dobra, bo tak z grubej rury zaczęłam xD Ale zacznijmy od początku!

27.07 Puddi przesłała pierwszy od dawna film, w którym poinformowała Nas, że założyła oficjalnego Snapchata kanału. Będzie on działał tylko przez tydzień, a jego nazwa to: thepuddinglpsof .
Czemu "of" zapytacie? To wzięło się od Official :D

LINK DO FILMIKU: KLIK!

Wczoraj, czyli 29.07, ThePuddingLPS przesłała kolejny film - 

LPS: ♆ Legenda Fiapais #7 "Zbyt późno, zbyt wolno" ♆

Kolejny niesamowity odcinek najnowszego serialu Youtuberek. Oj dzieje się :D

Czyżby Puddi szykowały swój powrót na dłużej? Tego jeszcze nie wiemy, ale jestem pewna, że przekonamy się już niedługo! :)
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Pozdrawiam
~Julie

1 komentarz:

  1. Spoczko <3 :3
    Chętnie zobaczę jakieś DIY :D
    Strasznie cieszę się, że Puddi wróciły ^_^
    I raczej na pewno, bo na asku na pytanie "Wróciłyście do nagrywania?" odpowiedziały "wydaje mi się, że tak :D" ;3

    Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń