sobota, 25 lipca 2015

76. LPS: Zapowiedź nowych LPS ♥ / Kolejna półka?! / Trochę o... Spanielach LPS

Hej :33

Wzięło mnie na Collie xD
Ciągle się bawię, i ciągle obok mnie leżą / siedzą / stoją Nicole, Leonek i Vajper x33
Uwielbiam Collisie <3 Mam tylko 3 (no w sumie 4, bo jest jeszcze jeden z G3), ale nie na długo! O tym przeczytacie niżej ;)

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Już niedługo pojawią się u mnie aż trzy nowe figurki! Są to:

(Źródło: www.pinterest.com)

Shorthairka #1024


i...


(Źródło: lps-friends.blogspot.com)

Collie - #363 i #237!


Ale teraz może trochę więcej szczegółów xD


Shorthairka #1024 (znana jako Luna lub (popularniej) Elena). Jest moim prezentem imieninowym, które mam 27 lipca, czyli za dwa dni ^^ Wiem, że nie ma szans żeby doszła na czas, ale się nią jaram xD Jest taaaka śliczna <3 To będzie mój dziesiąty shorthair. WOW :D

Te dwa Collie ze zdjęcia (idealnie się zgrało xDD) dostanę od jednej z moich najlepszych przyjaciółek na świecie <3 Jestem baaardzo szczęśliwa <3 Czy one nie są boskie?
Co do imion dla psiaków, do dla brązowego myślałam o Carmelu, a dla szarego to jeszcze nie wiem, 
ale jestem pewna, że będzie miał przezwisko Magnum xD Tak mi do niego pasuje jakoś, ale raczej nie na imię. Ale jako ksywka - odlot! <3

Ale się jaram XDD
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Tak, nie przewidzieliście się xD Mam nową półkę!
Ale spokojnie, to jest taka półka w... szafie! xD

Mieszczą się tam dwa domki - od lewej - szpital i klub fitnessu, który należy do spanielek.
Mam tam zamontowane światełka led (hah, światełka na choinkę xDD).


Ale magiczna atmosfera zaczyna się dopiero, gdy zapalimy światełka...



<33

Mama pozwoliła mi się tu "wybudować" dopiero wczoraj, dlatego jeszcze nie ma akcesoriów i mebli. I jeszcze nie nazwałam tej dzielnicy - macie jakiś pomysł? Bo jedna z moich ulic (którą niedługo może Wam pokażę...) nazywa się PetStreet, a dzielnica to PetRain. Ale nie mam pomysłów na dzielnicę ani ulicę przy tamtych domkach. Kurcze :/

Także, dzisiaj będę tu wypełniała dodatkami. A tak w ogóle to wy wiecie, kto pracuje u nas jako lekarz? Gołębica, miś polarny, jasno-brązowa sarna, i... VINYL! Naprawdę xD
Na recepcji pracuje husky od Blythe, a karetką jeździ niebieski, stojący husky - to rodzeństwo.


Pracownicy szpitala ^^

Jeśli chcecie, to dam Wam zdjęcie ukończonych budynków ^^ Piszcie!
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Spanielki LPS - są manią wielu osób, sprzedawane w ogromnych cenach na Allegro. 
To wiemy chyba wszyscy.
Ale czy wiecie, jaki spaniel powstał pierwszy, ile jest kształtów i wszystkich piesków tej rasy razem? Tego dowiecie właśnie tutaj! :)


♦ Pierwszym spanielem jest #NO z Puzzli. Jest także pierwszym psem dokładnie tego kształtu.


♦ Są cztery różne kształty spanieli. Oto ich ogólna ocena.

KSZTAŁT I
Uszy: U spanieli tego kształtu uszy są naprawdę duże i długie. Przypominają prawdziwą sierść.
Oczy: Te spanielki mają dość duże i okrągłe oczy. 
Kolory: U większości kolory są realne, co wychodzi im na plus.
Wygląd ogólny: Są realistyczne - i to najważniejsze. Przypominają prawdziwe psy.
Podobieństwo do prawdziwego zwierzęcia: Naprawdę duże. Widać na pierwszy rzut oka, że to spaniel.
Mój komentarz: Są to najpopularniejsze spaniele, i szczerze to rozumiem. Są naprawdę śliczne, i bardzo mi się podobają.

KSZTAŁT II
Uszy: Są mniejsze niż w poprzednim kształcie, a także proste. 
Oczy: Niestety, raczej małe. 
Kolory: Wszystkie są realistyczne. Ogromny plus.
Wygląd ogólny: Mają dość duże czoło i (tak jak poprzednie) grzywkę, która niestety tu nie wygląda tak uroczo. Mają proste i małe uszy, czym odróżniają się od prawdziwych spanielków.
Podobieństwo do prawdziwego zwierzęcia: Na pierwszy rzut oka nigdy nie powiedziałabym, że to spaniel. Uznałam go bardziej za jakiegoś maltańczyka czy shit-zu.
Mój komentarz: Nie podoba mi się to ich ogromne czoło i malutkie oczka. Tym razem jestem na nie.

KSZTAŁT III
Uszy: Dłuższe, i całkiem dobrze zrobione.
Oczy: Te figurki mają trochę dziwny kształt oczu, ale i tak są śliczne ^^
Kolory: Mają ładnie i odpowiednio dobrane kolory. Niektóre nie są realistyczne - więc wychodzi pół na pół.
Wygląd ogólny: Są to naprawdę ładne figurki. Mają bardzo ciekawy kształt.
Podobieństwo do prawdziwego zwierzęcia: Po chwili zastanowienia doszłabym, że to spaniel. Ale nie normalny, tylko taki jakim jest - King Charles Spaniel. Przypomina psa swojego rodzaju.
Mój komentarz: Zazdroszczę tym, którzy mają te spanielki <3 Są śliczne <3

KSZTAŁT IV
Uszy:Długie, i podobne do pierwszego spaniela. Jestem za.
Oczy: Mimo, że wolę normalne LPS'owe oczy, te są naprawdę ładne. I rzęsy też ładniusie ^^
Kolory: U wszystkich (3) kolory są dość realistyczne. Ale na pewno świetne dobrane.
Wygląd ogólny: Te tatuaże na figurkach czasem są plusem a czasem minusem. Świetne są u nich uszy, i ładnie ułożona sierść. Mają piękne patrzałki :33 Minusem jest dla mnie wysunięty język - nie lubię tego. Ale to tylko moje zdanie ;)
Podobieństwo do prawdziwego zwierzęcia: Muszę przyznać, że od razu wiadomo, że do spaniel. Nie ma co, otrzymujecie ode mnie 6 za podobieństwo!
Mój komentarz: Mimo, że jest to G3, to bardzo podoba mi się ten kształt.


♦ Spanieli jest razem 31.
♦ Spanielki pojawiły się w saszetkach.
♦ Psy tej rasy należą do popularnych kształtów, które uwielbiane były zawsze. I w erze pożądania beagle, psy rasy chihuahua i koni, a także w erze shorthairów, dogów niemieckich, collie i jamników.
♦ Spaniele występują w wielu znanych LPS'owych produkcjach, np. "LPS: Popular", czy polskich "Pamiętnik księżniczki", "Teenagers" jako główne, lub drugoplanowe role. Często są używane też jako tłum lub osoby do towarzystwa.

Mam nadzieję, że dowiedzieliście się trochę więcej o tych uroczych psiakach.
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Pozdrawiam Was, i przepraszam, że post dopiero dzisiaj - mamy wielkie porządki xD

~Julie

3 komentarze:

  1. Ale ci zazdroszcze koffana; * ale po przyjacielsku . Chcem białego collie ! Wymianka za cuś? ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zwykle, super post. ^o^ A dzielnicę możesz nazwać.. hmmm
    PetValley? :D Moje miasto xDD

    OdpowiedzUsuń
  3. Collie i shorthairka są śliczne <3
    Świetny pomysł z tymi światełkami :3
    Nie spodziewałam się, że Vinylka pracuje w szpitalu x3
    I nie wiedziałam, że pierwszym spanielkiem popularnego kształtu był #NO, mam nadzieję, że będzie więcej takich notek o kształtach LPS lub rasach ^^

    OdpowiedzUsuń