poniedziałek, 13 lipca 2015

68: LPS: Powrót po wyjeździe - "jeziorna sesja zdjęciowa".

Hej kochani!

Wczoraj ok. 21 wróciłam z jeziora. Było całkiem nieźle, muszę przyznać :3

O matko... ale się cieszę, że wróciłam! Tęskniłam za pisaniem bloga :) No i za czytelnikami oczywiście! Nabiliście prawie... 6000 wyświetleń [5955 *.*] i napisaliście mnóstwo komentarzy! Bardzo Wam dziękuje, i myślę, że wiecie jak dużo to dla mnie znaczy <33

Ja pisząca posta x3

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Oto "jeziorna" sesja zdjęciowa :3 Zapraszam!

Vinylka na plaży :3

Summer z deską surfingową :3

Juliet na leżaczku ;3

Mniemam, iż w kapeluszu mi do twarzy, nieprawdaż milordzie?

No co się patrzysz?

WIADERKO. DAM, DAM, DAM.

Vinyl po deszczu ;3

Takie nie-LPS'owe. Kocham moje makro ♥.♥

Zackie w wodzie :3

Opalanko :D

Z okularkami :3

Jaka urocza parka ;*

Vinyl, wiaderko i plaża. Szczere.

My special WORLD <3

Perspektywa I...

i Perspektywa II

Moja piękna <3

Vinyl na... płocie x3

"Nowa" już w stroju i z deską ;3

No i wchodzimy do wody!

Uciekła?

Na pomoście ^^

Och słońce...

Kolejna "nowa" :3 

I kolejny...

I ostatnia już Nowa :D

Słońce razi?

I to jest wygoda!

Odpoczynek <3

Mój kocyk! :D

Jamniczki :3

Sarah z cieniem :3

Co to za glony?

Letni wypoczynek <33

Leżymy ^^

Vinylka pozdrawia! ;*

Letnia Chloe :3


>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Pewnie przy okazji zobaczyliście, że do mojej kolekcji dołączyły nowe figurki? Tak, są one z... nie zdradzę Wam! Wszystko zobaczycie w kolejnej notce, przy relacji z otwierania, zdjęciach i opisach! :33


Pozdrawiam Was serdecznie <3
~Julie

2 komentarze: