czwartek, 9 lipca 2015

66. LPS: Moja ekipa LPS - cz. 3 - Dogi Niemieckie

Hej kochani!

Co tam? Widzę, że komentujecie :3 To bardzo miłe <33

Nie wiem co pisać dalej... wkleję zdjęcie Summerki x3

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Ostatni post pisała Summer - teraz moja kolej! Oto moje 4 Dogi Niemieckie :3



To jest moja Rocksett - jedyna "dożka" w rodzeństwie :3
Kupiłam ją na allegro za dwadzieścia złotych. Wyglądała jak normalna figurka, nigdzie nie było napisane, że to podróbka.
Jednak zupełnie mi to nie przeszkadza :) Bardzo lubię moją Rock ^^



Tom - kto go nie zna? Chodzi z Chelsy :3
Dostałam go na Mikołajki - pamiętacie moją radość? Dalej ciężko mi uwierzyć, że go mam :) Jest prze śliczny, zabawny i miły :) 
Kocham mojego Toooma <33


Oto Revian - chłopak Vinyl. 
Kupiłam go chyba za 20 zł. Dużo osób go nie lubi, ale wg. mnie jest naprawdę uroczy i ładny. Nie przeszkadza mi to, że jest różowy - taki jego urok. Revianek jest spokojny i łagodny, bardzo cierpliwy i kochający.


No i na niego wszyscy czekali: przed Państwem znany już zapewne... ZACK!
Zack jest moją drugą ulubioną figurką Littlest Pet Shop. 
Dostałam go od mojej koleżanki z klasy równoległej (w czasach, gdy jeszcze chodziliśmy do dawnej szkoły), która tym samym spełniła moje wielkie marzenie, o posiadaniu Doga Niemieckiego. Tak, Zack jest moim pierwszym dogiem. 
Kocham go najbardziej na świecie, i bardzo dużo dla mnie znaczy. Szczególnie, że jest prezentem :)
Zack chodzi z Summer (w sumie to już się jej oświadczył :3). Są do siebie bardzo podobni, z tą różnicą, że Zack nie mówi aż tyle co Summer xD Gaduła jedna xD 
Mieszka razem z narzeczoną na ul. Pet Street, w wielkim domu, w którym zawsze ktoś jest! :3

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

To już na tyle, i wyczekujcie kolejnego posta!
~Julie

2 komentarze:

  1. Super notka To prawda, Revian jest śliczny. kolor sprawia, ze jest wyjątkowy! Ach Summer gduła XD.
    ~Marta2003

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię te notki! Są naprawdę urocze. ;u; I nie ma sprawy za komentarze, naprawdę się należą. ^^ Piękne zdjęcie Summerki- naprawdę, idealne ujęcie. Ostrość jest wręcz boska, a pomysł z leżeniem na bransoletce to nietypowość i... Piękno. ♥ Świetna robota.
    Rocksett to ślicznotka. Nie liczy się czy podróbka czy nie, naprawdę boska. Strasznie podobają mi się jej oczy. ^^ Tom to marzenie wielu, w tym jedno moje z dawnych czasów, teraz moje pragnienie zmalało do minimum, co nie oznacza, że ci go nie zazdroszczę. Boski! Revian też jest boski! Gratuluję takich łupów. ;u; A Zack to wiadomo. Przystojniak jakich mało!
    Życzę szczęścia w powiększaniu kolekcji dogów, niech moc będzie z tobą. ♥
    ~PlushieeLPS

    OdpowiedzUsuń