piątek, 3 lipca 2015

64. LPS: Przygotowania moich LPS do wyjazdu! - Fotostory

Hej!

Co tam u Was? Ja już jutro wyjeżdżam :) Ale nie bójcie się, bo posty i tak będą!
Jak? Internet? Nie. Zasięg? Nie... Czary? Coś w ten deser :D

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Oto fotostory z przygotowań moich LPS! Zapraszam do oglądania ;)


- Summer, jesteśmy już spakowani, prawda?

- Eeee...

- ...nie?

- To chodź tutaj!

- Tak?
- Summer, jutro wyjeżdżamy! Pakuj się!

- A ja idę spakować siebie.

- Tylko uwijaj się, bo dziewczyny na nas czekają!

- Super... to będzie nam potrzebne.

- To oczywiście też!

- Bez tego by się nie obyło!

- No i gotowe!

- Muszę to tylko jakoś znieść...

- No, gotowe. Mamy śpiwory, ciuchy, krem z filtrem...

- GOTOWE!!!

Tymczasem...

- Mamy już wszystko?

- Brakuje jednego ręcznika i kremu z filtrem.

- Chodźmy do sklepu Sari i Nilsy. One na pewno będą miały wszystko.


W sklepie...



- Cześć Sarabi, masz krem z filtrem i ręcznik?

- Coś powinno jeszcze zostać. Sprawdź na regale po prawej.

- Jest wszystko!

- Świetnie! To będzie 25 Petdollarów.

Po zapłaceniu...
- Możemy już iść. Do widzenia Sarabi!

- Teraz mamy już wszystko. 

- A gdzie Summer i Zack?

- Cześć, jesteśmy już. Summer była niespakowana...
- Ej!

- Nie szkodzi. Ale lepiej już chodźmy!

- To będą wspaniałe wakacje...


>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Mam nadzieję, że podoba Wam się fotostory :)
Dedyk dla Marty2003 ;)

~Julie

9 komentarzy:

  1. Super! Świetny post. Rób częściej fotostory

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne fotostory :3
    Ja też jutro wyjeżdżam, ale tylko na dwa dni ;3

    OdpowiedzUsuń
  3. Aha, spoko ^^
    A pomogłabyś z dodaniem reklamy Twojego bloga na mój? X3

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne fotostory :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeżu, zakochałam się w twoim blogu. TuT Niech go panienka nadal tak świetnie prowadzi! Oczywiście będę wpadać codziennie w poszukiwaniu nowej notki i komentować wszystkie przyszłe posty. Poleciłam też panienki bloga na mojej nowej, skromnej stronce. ^^ Jest prześwietny, naprawdę!
    Co do notki... Straszliwie interesująca. Nie wyolbrzymiam. Uwielbiam historie z życia LPS, a te ubarwione zdjęciami są o wiele ciekawsze. Robi panienka piękne fotografie, mogłabym patrzeć na nie całymi dniami. Twoje LPSy są piękne. ^^ A pomysł ze sklepem i strojami kompielowymi... Cudo. <3 Naprawdę. <3
    http://z-lps-przez-swiat.blogspot.com/
    Moja skromna mieścinka, która zaczęła wczoraj. ;u;

    OdpowiedzUsuń