czwartek, 16 lipca 2015

71. LPS: Jeden dzień z życia... Summer! :3 - Drugi special na 6000+

Hej :33

Dzisiaj notka będzie o jednym dniu z życia mojej Summerki :3 Takie fotostory x3
Jest to druga część specialu :3

Zapraszam!
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Hej, tu Summer! Julie nareszcie oddała klawiaturę Waszej ulubionej autorce... oczywiście mnie! A więc oto mój zwykły dzień :33
Jula dziś cały dzień sprzątała :/ Biedna x/
Ja też nie lubię sprzątać xD

Wstałam ok. 11. 

Poszłam do łazienki, i umyłam zęby.

Potem poszłam do garderoby.

Moja stylizacja na dziś ^^

Potem poszłam do kuchni, i wyciągnęłam talerze.

Postawiłam na stole...

I zrobiłam śniadanie!

Dla całej trójki - Juliet, Zacka i mnie.
Pewnie zastanawiacie się, co robi u nas Juliet - wprowadziła się na jakiś czas do nas, bo jeszcze nie ma mieszkania, ale Julia dostała jakiś nowy karton, i będzie coś podobno tworzyła.

Po śniadaniu wybrałam się do sklepu po rzeczy na obiad.


Kupiłam dwie kości i ryby.

Selfie z siatką na zakupy x3

Potem weszłam do sklepu Nilsy i Sari.


Wzięłam karmę dla mojego uszaka - Bueno.

I pluszowego misia z wyprzedaży :D

Przy kasie :3

Z jedną...

I dwoma torbami :3

Gdy wróciłam do domu, od razu poszłam do Bueno. Dałam mu misia.

A potem nasypałam karmy.

Potem przyszli Vinyl i Revian, i zaczęła się próba naszego zespołu :3

Jak zwykle było świetnie :3

Moja Vinyl z gitarą :3 Ta to ma talent ♥

Po próbie zajęłam się obiadem.

Smakował wszystkim ^^

Po obiedzie zadzwoniła do mnie Navvy, z pytaniem, czy nie wybrałabym się z nią na siłownię.

Czemu nie?

Weszłyśmy...

I zaczął się trening :3
Przecież jakoś muszę utrzymywać figurę!



Chwila odpoczynku...

I powrót do ćwiczeń...


Po siłowni wybrałam się z Brithney "na sklepy" :D

U sióstr była nowa kolekcja <33

Brith wzięła kokardę...

A ja spódnicę :3

Po zakupach wybrałyśmy się do "Waty cukrowej" na lody <3

Po chwili były gotowe!

Mmm! Pychota <3

Potem pożegnałyśmy się, i wróciłyśmy do domów.

Moja kolacja ^^

Potem poszłam się kąpać.

Nie patrzeć! :D

Całusek ;*

DOBRANOC!!!

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

I tak właśnie wyglądał dzień mojej shorthairki :3

Pozdrawiam Was :3
~Julie

4 komentarze:

  1. Bardzo ciekawe fotostory :3
    Summer ma śliczny pokoik, ta drewniana toaletka jest świetna *w*

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post. Też mam taką siłownię;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeden z moich ulu postów. Jesteś super. A i mam pytanie skąd masz spódnice którą kupiła Summer?
    Pozdro i pa
    Ps mam nowe konto ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. TWÓJ LPS JEST łADNY

    OdpowiedzUsuń