wtorek, 14 lipca 2015

69. LPS: MOJA PIERWSZA WYMIANA! Z Martą2003 ♥ / Obraz #675

Hej :33
Co tam u Was? Ja ambitnie o 9 zabieram się za posta xD

Macie zdjęcie, bo nie ma co pisać xD

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Kilka dni temu dokonałam - przynajmniej dla mnie - niemożliwego. WYMIENIŁAM SIĘ.

Dlaczego to dla mnie było tak trudne?
Darzę miłością każdą z moich figurek, innym charakterem, mieszkaniem, tym co nosi. Kocham wszystkie moje LPS, i dlatego tak ciężko było mi się wymienić. Ale dokonałam tego. 

Jednak nie była to tylko wymiana. Poznałam przy okazji moją przyjaciółkę-bliźniaczkę Martę2003.
Zaproponowała ona wymianę. Postanowiłam spróbować jak to jest, i zgodziłam się.

POST u Marty2003 o wymianie: KLIK!

Zaczynajmy więc!!!
Chciałabym tylko dodać, że nagrałam filmik, ale niestety mój 'genialny' aparat nagrał 'suuuper' dźwięk. Tja. Dlatego nie wrzucę Wam go, musicie wybaczyć. Mam za to zdjęcia, już z mojego miasta :P Bo paczka przyszła już we wtorek, ale ja byłam na wyjeździe, i tata przywiózł mi ją w piątek :33


Wszystko było naprawdę pięknie zapakowane!

Zaczęłam oczywiście od listu:


Tak wyglądał cały list :3

Śliczny rysunek <33

Odpowiedzi na pytanka:
1. Ty już dobrze to wiesz x33
2. Praktycznie od zawsze :D
3. 166 figurek ;3
4. Bardzo Cię lubię! <33
5. Już jesteśmy!!! ^^


Dziękuje Ci za naprawdę przeuroczy list <33 Masz urocze pismo, nie to co moje xD


Teraz czas na dodatki!

Jest ich bardzo, bardzo dużo! Nie będę ich opisywać, bo przecież je widzicie xD Ale najbardziej cieszę się z okularków, opaski z różą, miski i kapelusza. No i prezentów dla Summerki [na zdjęciu nie ma różowej perły xD O ja złaaa!]! :D


No i najlepsze... figurki!

Ten uroczy bernardynek Max, to niespodzianka. Jest prześliczny i bardzo uroczy. Dziękuje Ci za niego <33


Oto dwie figurki z takiej jakby 'dodatkowej' wymiany. Za konika dałam persa Crystal [znanego z "Pamiętnika księżniczki"], a za fretkę niedźwiadka z zestawu z pszczółką :33
Są niesamowite, i bardzo słodkie! Wzbogacą moją kolekcję! <33


I najpiękniejsza ze wszystkich...

Miranda, czyli #1615 <33
Była moim marzeniem praktycznie od chwili, gdy ją ujrzałam. Jest niesamowita <33
Lady - bo tak nazywała się u Marty2003 - miała u niej słodki, spokojny i miły charakter. 
U mnie stała się... niegrzeczną dziewczynką ^^




Według mnie, jest boska. 


Podsumowuję moją pierwszą wymianę jako udaną. Dziękuje Ci jeszcze raz <33
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Wczoraj wzięło mnie na malowanie. Po ogólnym szkicu, zaczęłam malowanie. Zajęło mi to kilka godzin, ale jestem zadowolona z rezultatu. Oto LPS #675 :33



Mam nadzieję, że wyszła dobrze. 

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Pozdrawiam Was gorąco!
~Julie ♥

i...






2 komentarze:

  1. Super notka ;*. Bardzo się cieszę , że wszystko ci się podoba <33 . Stylówka Mirandy jest świetna ^^. Dziękuje, za te miłe słowa i wgle <3 Koffana jesteś ;*

    OdpowiedzUsuń