wtorek, 7 lipca 2015

65. LPS: ASK Summerki - 100 pytań!

Cześć!

Tutaj Summerka! Wiem, nie mogliście doczekać się jakiegoś posta ze mną, tak wiem :D
Przy pomocy... czekajcie!
Julia, jak nazywała się ta Twoja przyjaciółka z netu?
Marta2003, Summer.
Aha, thx.
Więc, przy pomocy Marty2003 która wymyśliła te 100 pytań do mnie (podziw, że Ci się chciało xD), mogę zrobić dla Was tego aska! Zaczynajmy więc!

1. Ile już mieszkasz w twoim mieście?
Ojej, to będzie już jakieś 2-3 lata. Całkiem długo.
2. Długo już chodzisz z Zackiem?
Od kiedy tylko przybył do miasta :3 Od razu się w sobie zakochaliśmy <33
3. Jak go poznałaś?
Na imprezie u Vinyl. Było naprawdę super, świetna zabawa. No i tam przypadkowo wpadliśmy na siebie <33
4. Kiedy ślub?
Prawdopodobnie po powrocie z Jeziora <333
5. Ile chcesz mieć dzieci?
Dwójkę ^^
6. Ile masz lat?
20 lat :D
7. Jak masz na drugie imię?
Katherina -,-
8. Jak masz na nazwisko?
Williams :3
9. Lubisz mnie?
Tak, skoro Julia Cię lubi, to ja też ^^
10 Znasz kogoś z mojego miasta?
Nigdy nie spotkałam się z nimi na żywo, ale kojarzę... jak ona tam miała... o właśnie! Sierrę!
11. Kto jest twoją BFF?
Vinyl <333
12. Jaką pizzę najbardziej lubisz?
Z szynką :3
13. Lubisz colę?
Nieeee!!!
14. Co myślisz o pokazach mody?
Są spoko. Sama występowałam na nich kilka razy, u mojej koleżanki która jest projektantką :3
15. Czego nienawidzisz?
Hem... popularsów. Zdecydowanie popularnych osób w szkole :/
16.Czy naprawiłabyś coś gdyby można było cofnąć się w czasie?
Pomogłabym Angelinie i Navvy w naprawieniu relacji z ich chłopakami.
17. Wymarzony zawód?
Piosenkarka i aktorka - to pierwsze już spełnione :3
18. Jakie jest twoje największe marzenie?
Założyć rodzinę z Zackiem i żyć z nim długo i szczęśliwe na zawsze <33
19. Skąd pochodzisz?
Z całkiem dużego, zimnego miasta, niedaleko biegunów.
20. Podobasz się sobie?
Szczerze to tak. Według mnie, jestem ładna. Ale rzęs to zazdroszczę, np. Vinyl -,-
21. Jakie są twoje ulubione ciuchy?
Niebieska obróżka, niebieskie okulary i taka jakby niebieska gumka na łapę.
22. Jaki jest twój ulubiony kolor?
Czarny, biały, szary.
23. Założysz własnego bloga?
Może kiedyś :3
24 ( pytanie od Larotty i Anabelle) Popiszemy na pet mail?
Jasne, jeśli podacie swoje maile :D
25. Masz wrogów?
Chyba nie. To znaczy ja nie znam żadnego.
26. Czy lubisz swoją panią?
Bardzo ją lubię :3 Jest pozytywnie zakręcona!
27. Cieszysz się że do miasta przyjedzie nowa spanielka?
Bardzo! Kocham nowych w mieście! Zawsze mieszkają u mnie przez pierwsze dni, aż się nie przeprowadzą lub nie zostaną im wybudowane mieszkania :3
28. Czego nie możesz się doczekać?
Ślubu z Zackiem <33
29. Czy miałaś kiedys świadectwo z biało czerwonym paskiem?
Tak, kilkanaście razy :3
30. Dobrze się uczysz/uczyłaś?
Tak, dobrze się uczyłam :3
31. Wstydzisz się być sobą?
Nie, kocham być sobą!
32. Masz rodzeństwo?
Tak, siostrę która mieszka w moim mieście - Honey.
33. Jaka jest twoja ulubiona potrawa?
Tradycyjny, stary rosół <33
34. Czy lubisz wywiady?
Tak, jeśli nie są one głupkowate :P
35 Jaką muzykę lubisz najbardziej?
Jednocześnie lubię pop i ciężką muzę! I love Skillet!
36. Gdzie jedziesz na wakacje?
Na razie byłam z Zackiem pod namiotami na jeden dzień, a jutro razem z nim, Vinyl i Juliet jedziemy nad jezioro :3 Nie wiem czy gdzieś jeszcze xD
37. Potrafisz wymienić 10 rodzai lps? ( np bernardyn)
Jasne! Shorthair, spaniel, collie, dog niemiecki, jamnik, sarna, ślimak, pszczoła, longhair, tabby cat :3
38. Nosiłaś kiedyś okulary?
Tak, w młodości nosiłam xd


39. Często masz głupawkę?
Non stop! :D
40 . Kiedy masz urodziny?
10.04 - tak jak nasza Pani :3
41. Podoba ci się Natan?
Ładny jest, ale nie tak bardzo jak Zackie <33
42. Kolekcjonujesz coś?
Ciuchy :D
43. Jakie jest twoje hobby?
Śpiewanie i robienie zdjęć.
44. Umiesz rysować?
Tak! :D


45. Jaki kawał jest najśmieszniejszy? (opowiedz go)
Nie mam weeeny xD
46. Jaka najzabawniejsza historia ci si przytrafiła?
47. Jaka najstraszniejsza historia ci się przytrafiła?
To jest odpowiedź do pytania 46 i 47 :3

Oglądaliśmy z Zackiem horror. Po skończeniu położyłam się spać w swoim pokoju (kiedyś nie spałam z Zackiem). Około 2 w nocy obudził mnie straszny huk. Byłam przerażona! Zeszłam po cichu do pokoju Zacka, ale jego tam nie było! Przypomniało mi się, że on ma przecież próby koncertu! Byłam sama w domu, w środku nocy. Usłyszałam ponowny huk dobiegający z łazienki na dolnym piętrze. Szybko zbiegłam schodami na sam dół, i gdy uchyliłam drzwi od łazienki zobaczyłam coś czerwonego... i nagle usłyszałam krzyk: "Summer, pomóż mi!"! W tym momencie zapomniałam o wszystkim i wbiegłam do łazienki i ujrzałam... rzeczy z szafek na podłodze, mokrą podłogę, pełną wody wannę, i Zacka, któremu leciała krew z nosa. Stał przy umywalce, a krew powoli mu kapała. "Dobrze, że jesteś! Nie chciałem Cie budzić, ale już nie daję rady. Przyniesiesz mi lód?" - zapytał, a gdy wróciłam z okładem opowiedział mi wszystko: "Mam dzisiaj próbę, więc postanowiłem wziąć kąpiel. Odkręciłem kurek, i wyszedłem po ręcznik. Gdy wróciłem, cała podłoga była już zalana! Poślizgnąłem się, i uderzyłem dwa razy o szafki, aż zaczęła mi lecieć krew z nosa. To wszystko!".
Niezła historia, nie? xD
48. Boisz się o Zacka?
Nie, wiem, że nigdy mnie nie zostawi <33
49. Masz zwierzaka?
Tak, królika o imieniu Bueno.


50. Co sprawia ze jesteś szczęśliwa?
Moi przyjaciele, rodzina i Zackuś <33
51. Lubisz kawę?
Nie przepadam ;/
52. O czym myślisz?
O ogórkach kiszonych xD
53. Miałaś kiedyś świadomy sen?
Nie, raczej nie.
54. Lubisz czytać?
Kocham <33
55. Jaką książkę polecasz?
Z tych ludzkich to "Felix, Net i Nika", a ze zwierzęcych to "Zaklęta" autorstwa L. P. Sowl
56. Masz yt?
Ja nie, Julia ma :/
57.Czego się boisz?
Pająków, śmierci, nałogów.
58. Gdybym cię zaprosiła na lody przyjęłabyś zaproszenie?
Oczywiście!
59. Wiesz kim jestem?
Tak, już spytałam Julię ;3
60. Chce ci się odpowiadać na moje pytania?
Chyba nie mam wyboru xD Ale to jest całkiem fajne ^^
61. Cieszysz się, ze są wakacje?
TAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAK!
62. Jaki jest twój ulubiny smak lodów?
Śmietankowe z nutellą albo truskawkowy sorbet <33
63. Co byż zrobiła gdyby banany tańczące gangam style w przebraniu agrestu wbiegły do twojego pokoju i zaczęły ci grozić gumiżelkiem?
Zjadłabym tego ich gumiżelka <33
64. Czy zadaje idiotyczne pytania?
Nie, zadajesz bardzo smakowite pytania <33 Zjadałabym żelki...
65. Jaka jest twoja ulubiona restauracja?
To jest taka restauracjo-kawiarnio-cukiernia - Wata Cukrowa w PetShire <33


66. Lubisz pisać listy?
Tak, szczególnie do przyjaciół :)
67. Często chodzisz do fryzjera?
Nie, wcale nie tak często :)
68. Jak to jest być ulubionym LPS swojej właścicielki?
Super! Pani zawsze zabiera mnie ze sobą gdy gdzieś jedzie, jestem na większości zdjęć, ma nawet moje zdjęcie w piórniku! Ale serio! Nie wierzysz?! To proszę!


69. Lubisz jak robi ci się zdjęcia?
Taaak ;*
70 . Czy poprzedni numerek jest dziwny?
On jest tylko dla wtajemniczonych! ^^
71. Jesteś leniwa?
Tak! :D
72. Pozdrowisz moich czytelników?
Pozdrawiam wszystkich Twoich czytelników, jesteście super! Polecam Twojego bloga nie ważne jakby on się tam nazywał! Pozdrowionka kochani moi <33
73. Jesteś dobrą przyjaciółką?
Tak. Nigdy nie zdradzam tajemnic, i zawsze chętnie wysłucham. Raz o 3 w nocy przyjechałam do Navvy bo zerwał z nią chłopak :( Biedna moja <33
74. Jesteś tolerancyjna?
Do tego stopnia, gdy coś ma mi się stać.
75. O której chodzisz spać?
Po 22 co najmniej.
76. Wolisz dzień czy noc?
Dzień, bo w noc trzeba spać. Nie lubię spać -,-
77. Czy kiedy nie możesz się czegoś doczekać dłuży ci się?
Tak :D
78. Jesteś odważna?
Tak :3
79. Lubisz horrory?
Nie. Mimo, że jestem odważna nie lubię. To mi jara psychikę.
80. Lubiłaś Dianę?
Tak, chociaż była bardzo zwariowana. Szkoda, że wyjeżdża, ale cieszę się z nowej spanielki :)
81. Jakiej decyzji żałujesz?
Tego, że nie chodziłam na darmowe lekcje gry na pianinie. Kiedy chodziłam do szkoły muzycznej, zaproponowali mi je. Teraz już nic nie zdziałam :/
82. Lubisz sport?
Niezbyt. Oprócz jeździectwa konnego :)
83. Grasz na jakimś instrumencie?
Na gitarze.
84. Potrafisz ładnie śpiewać?
Tak, śpiewam w LPS'owym zespole :)
85. Miałaś kiedys średnią 6.00?
Nigdy. Ale kiedyś miałam 5.9 coś... głupia przyrodniczka...
86. W ilu krajach byłaś?
W Niemczech, Anglii i w Polsce... 3 :D Ale w Polsce to się nie liczy, bo tutaj mieszkam xD
87. Lubisz pływać?
Kocham! Jestem... no raczej nie kotem... psem na wodę! Kocham jezioro, morze, baseny też!!!
88. Masz dużo ciuchów?
Całą garderobę! :3
89.Czy Zack ci się zaręczył?
Tak, na moich urodzinach :3
90. Jaki jest twój ulubiony dzień w roku?
24.12 <- Święta <333
91. Masz rodzinę w mieście w którym mieszkasz?
Tak, moją mamę, siostrę, tatę i kuzynkę :)
92. Lubisz słodycze?
Kocham! A szczególnie żelki <33
93. Często piszesz SMSY ?
Tak, bardzo często :3
94. Z jakiej firmy masz telefon? Petphone?
Nie, z PG :3
95. Chcesz mieć tatuaż?
Nie, nie chcę.
96. Na co masz ochotę?
No ogórki kiszone i żelki!
97. Jak się orientujesz w terenie?
Nie jakoś wybitnie, ale jakoś się orientuję :3
98. Chcesz mieć gdzieś kolczyk?
Na razie mam w uszach, wolę nie mieć gdzieś indziej, bo jak będę wyglądała jako mama z kolczykami w wardze? ;D
99. Jaka jest twoja ulubiona bajka z dzieciństwa?
Śpiąca królewna - to takie romantyczne <33
100. Cieszysz się że to już koniec?
W sumie mogłabym opowiedzieć na jeszcze kilka pytań, więc raczej nie xD Hahaha :3

Już Cię lubię Madra2233!

Marta2003, Summer!

No właśnie, to chciałam napisać!

...

To już wszystko!
~$ummer

6 komentarzy:

  1. ŚWIETNE! Summer xd chyba masz sklerozę xd pozdtowionka koffane

    OdpowiedzUsuń
  2. OMG... Sto pytań. :0 Szalone! I strasznie ciekawe. Czytałam, gdy wgrywały mi się zdjęcia. ♥
    Wszystkie odpowiedzi mnie zaciekawiły i pozwoliły mi bliżej poznać Summer. Równa z niej kobita. ♥ Podoba mi się jej podejście do nowych LPS, gdy gości ich w swoim domu. >u< Uroczee~
    A i u mnie w miasteczku Summer znają. Szczególnie Dakota. :3 Oddałaby sporo za autograf, haha.
    Ale mnie wtajemniczyć nie chcą. ;w; Mogę wiedzieć produkowaniem jakiego rodzaju muzyki się zajmuje? A o Dakocie będzie można zaraz przeczytać w nowej notce. ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam jak LPS odpowiadają na pytania, można się dużo o nich dowiedzieć :3
    A Summer jest bardzo fajna, rozwaliła mnie końcówka! ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Psst, wiem, że jesteś na wyjeżdzie, Julie, ale wytypowałam cię do zabawy-wyzwania związanego z LPS i latem. ;3;
    Więcej dowiesz się tu:
    http://z-lps-przez-swiat.blogspot.com/2015/07/5-letnie-lpsowe-wyzwanie-kazdy-moze.html
    Będę wdzięczna jeżeli napisałabyś w komentarzu w noce czy bierzesz udział. Oczywiście możesz odmówić. ^^ Jeżeli nie wrócisz też na czas, będziesz mogła przyłączyć się do zabawy w następnym (np. drugim) tygodniu. <3
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę, że nie tylko ja mam tak:

    Ja: Ale to nie jest czerwony pasek! >.<
    Inni: A jaki?
    Ja: Biało-czerwony! >_<

    Pzdr
    ~Snow

    OdpowiedzUsuń