piątek, 17 lipca 2015

72. LPS: Prawdziwy gorąc! Czujecie lato? / How to make HOLIDAYS? - cz.2 - LODY WŁOSKIE I NA PATYKU

Hej Wam :3

Tutaj oczywiście Julie ^^ Ja chcę mieeeć jakąś ksywę jak Roger, no weźcie xD

Czy u Was też jest taki upał, czy tylko u mnie? Ale dzisiaj jest u mnie 30 stopni a jutro mają być... 34 stopnie! To jest jakaś masakra! A ja nawet nie mogę zjeść w domu loda, bo mój brat jest chory, i "byłoby mu przykro"... ehhh... i co ja mam zrobić?

Teraz to ja czuję lato, i to na poważnie xD Bo przez ostatnie dni w Polsce strasznie padało [wiem, bo rozmawiałam z przyjaciółką, i ona też tak miała x3 (Tylko ty wiesz o kogo chodzi xD Ale csiii xD)].*

No dobrze, na dzisiaj zaplanowałam kolejną część How to make HOLIDAYS?. Wiem, że ona Wam się podoba, a skoro są takie upały... co jest lepszego niż lody?! Myślę, że nasze LPS zdecydowanie to poprą :D

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Let's get started!
Dzisiaj zajmiemy się produkcją... lodów :D

Kilka zdjęć na początek ^^




LODY WŁOSKIE (kręcone)

1. Szykujemy dwa kawałki plasteliny lub modeliny - jeden żółty, i jeden w kolorze lodów. 

2. Robimy taki wałeczek (z tak długiego wyjdzie kilka lodów).

3. Odrywamy kawałek plasteliny / modeliny, i skręcamy. Powstaje taka "góra" od loda ^^

4. Potem bierzemy kawałek żółtej plasteliny / modeliny.

5. I robimy z niego rożek...

6. Doczepiamy górę do dołu i gotowe!

Pychota!

Truskawka i śmietana <3

Cler też lubi lody ^^

Ale bym zjadła ♥.♥


LÓD NA PATYKU



1. Szykujemy 1 kawałek plasteliny / modeliny i patyczek po lodach / zapałkę / patyk po lizaku. 

2. Z plasteliny / modeliny formujemy prostokąt.

3. Ucinamy kawałek patyka, i wkładamy w prostokąt.

GOTOWE!

Lizu lizu ^^

Moje pyszne lodziki <33

"Góra" lodów ^^



Wyglądają przepysznie, nieprawdaż? ♥.♥ 

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Tak ogólnie zmieniłam czcionkę, ponieważ okazało się, że podczas opowiadań wy też czytaliście jedną z głównych bohaterek jako "Yace" lub "Yacation" xDD
A to była "VACE"! "Vacation"! xDD

No to teraz możecie przeczytać je na nowo xDD Z "nową" bohaterką xDD

No dobra, bo przesadzam z tymi "xDD". A to źleee O.O

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
No, to chyba na tyle ^^
Ogólnie ja zaczytałam się ostatnio na blogach Rogera <3 Takie super <33

Pozdrawiam Was <3
~Julie





* - nawiasy niczym u matematyka xD

3 komentarze:

  1. Skorzystam! ;* Chyba mówiłaś mi o kogo chodzi XD. Lody wyglądają pysznie <3 ja też jesz nie mogę ;/ A dzisiaj kuzynki i kuzyn jedli przy mnie X(

    OdpowiedzUsuń
  2. 34 stopnie!? Farciaara u mnie 37 stopni w cieniu x| Pomysł fajny, wykorzystam >u<

    OdpowiedzUsuń
  3. Z pewnością zrobię takie dla moich LPS ^^

    OdpowiedzUsuń