sobota, 11 lipca 2015

67. LPS: Ranking moich ulubionych figurek!

Hej Wam!

Oto kolejny pościk :3


>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Więc, tym razem czas na ranking moich ulubionych figurek! Miejsc jest 5 - zaczynajmy!


Miejsce 5 zajmują...


Sarabi i Nilsa! Te dwie siostry są dla mnie bardzo piękne i wyjątkowe. Kocham się nimi bawić - sprawiają mi wiele radości. Nilsa jest bardzo wesoła i pozytywna, a Sarabi rozważna i mądra. Razem prowadzą w PetShire sklep... ze wszystkim! Są niesamowite, i bardzo się cieszę, że mam je w swojej kolekcji :)






Miejsce 4 zajmuje...








Kate! Nie ma co mówić, ale Kate jest wyjątkowa i piękna sama w sobie :) Dostałam ją na imieniny w tamtym roku. Jest przecudowna <33 Jest kuzynką Vinylki i Navvy. 



CZAS NA PODIUM!
MIEJSCE 3 ZAJMUJĄ...






Vinylka i Juliet!
Co mogę powiedzieć o Vinyl - jest niesamowita, śliczna, ma boskie kolory, i jest normalnie genialna! Totalne przeciwieństwo Summerki, jeśli chodzi o charakter - jest bardzo dobrze wychowana (co nie oznacza, że Summerka nie jest xD), mądra, nieśmiała ale bardzo przyjacielska.
Moja najnowsza figurka - Juliet jest dla mnie jedną z najładniejszych jamniczek. Bardzo lubię jej charakter, czasami ostry, a czasami łagodny. No i jest tak bosko piękna <33





MIEJSCE 2 ZAJMUJE...







ZACKIE!!! Zack jest moim najukochańszym dogiem niemieckim...  jedynym facetem w tym rankingu xD Jest wyjątkowo pięknym psem. Ma talent wokalny, i świetnie gra na gitarze.
Jest narzeczonym Summerki :3








I ZASŁUŻONE, PIERWSZE MIEJSCE ZAJMUJE...




















Summer! A kto inny? xD
Czy muszę o niej opowiadać? Chyba nie.
Wiecie już o niej tak dużo, że już Wam wystarczy xD


>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
To był właśnie ranking moich ulubionych LPS!
Trzymajcie się!
~Julie


1 komentarz:

  1. Moim ulubionym LPS jest shorthair #71 nazywa się Irys. Jest BARDZO piękny!!!

    OdpowiedzUsuń