środa, 29 lipca 2015

79. LPS: 8000?! / NOWY LPS! / How to make... HOLIDAYS? #3 - Sztaluga dla LPS

Hej ^^

NOTKA Z KONKURSEM FOTOGRAFICZNYM: LINK!


Wita Was nowa ^^

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
8.000 wyświetleń O.O

Jaaak?! XD To chyba taka niespodzianka od Was na moje imieniny, co? :D

Bardzo Wam dziękuje. Niestety, nie mam pomysłu na special. Musicie go wymyślić sami! Także pod tą notką możecie dawać pomysły na special, a potem ja zrobię głosowanie i wybierzecie jaki special waszego pomysłu pojawi się na tym blogu ^^

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Dzisiaj ok. 12 przyszła do mnie... Luna! Bo (prawdopodobnie) takie imię będzie nosiła shorthairka <33 Och moja śliczna <33

<333


[FILMIK Z OTWIERANIEM JUŻ W MONTAŻU ;)]
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Witajcie w trzeciej już części "How to make... HOLIDAYS?", którą prowadzę właśnie ja :D

Dzisiaj zajmiemy się tworzeniem... sztalugi!

Tak wygląda nasza gotowa sztaluga.

Ładny obraz?

<33

Więc... zaczynajmy!

1. Potrzebne nam będą:
- Słomki;
- Nożyczki;
- Kawałeczki taśmy dwustronnej.

2. Mierzymy wysokość przy LPS - słomka musi być ustawiona po ukosie, i być trochę wyższa niż figurka.

3. Zaznaczamy na odpowiedniej wysokości i wycinamy.

4. Przykładamy gotowy kawałek do kolejnej słomki. Zaznaczamy i ucinamy na taką samą długość.

5. Składamy je w "trójkąt". Potem bierzemy kolejną słomkę, i przykładamy w dolnej części. Ucinamy.

6. Odkładamy krótką część i bierzemy jeszcze jedną słomkę. Przykładamy ją na środku. Musi być krótsza od tamtych, ale wystająca za małą część.

7. Tak powstają wszystkie cztery części.

8. Bierzemy kawałki taśmy.

9. Odlepiamy od papierka.

10. I przyklejamy na samej górze środkowego patyczka.

11. Łączymy w ten sposób.

12. Potem przylepiamy dolną część. Musi być wyżej niż koniec środkowego patyczka.

13. W tych miejscach przykleiliśmy taśmę.

I GOTOWE!



WSKAZÓWKA: Możemy wyciąć z gazety jakiś obrazek i położyć go na naszą sztalugę jako obraz.


Obraz Summerki ^^

I obraz Luny :3

Wspólne malowanie <3

Sztalugi z obrazami.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Mam nadzieję, że notka Wam się spodobała ^^
Pamiętajcie by pisać w komentarzach jaki Special chcielibyście widzieć na blogu! <3

Pozdrawiam
~Julie

1 komentarz:

  1. Gratuluję, shorthairka jest cudna <3
    A sztaluga jest fajna, zrobię taką moim LPS :3
    A co do specialu... hmmm... może jakieś fotostory z życia Twoich LPS? Albo specjalna sesja? Nie mam pojęcia x3

    Pozdrawiam ;3

    OdpowiedzUsuń