poniedziałek, 27 lipca 2015

78. LPS: Mam imieniny! :3 / Wygląd LPS - zaskakujące podobieństwo

Hej kochani ^^

NOTKA Z KONKURSEM FOTOGRAFICZNYM: LINK!

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Więc... mam dzisiaj imieniny! Bardzo się cieszę, szczególnie, że Marta2003 (z bloga love-lps-blog) ma je za dwa dni <33

Pewnie już znacie mój prezent: shorthairkę 1024 <33
Oprócz niej dostaję od rodziców obudowę na telefon.

Przy okazji dzisiaj byli u nas moi Dziadkowie ^^ Dostałam pyszny torcik <33
Oprócz tego dezodorant w moim ukochanym zapachu i 50 zł B)
A od drugich Dziadków przyszła pocztą książka ("Love, Rosie") i Śmiej Żelki XXL <333

Więc podsumowując jestem bardzo, bardzo szczęśliwa ^^

Awww ;33
(Źródło: www.pinterest.com)


No więc to tyle jeśli chodzi o moje imieniny ^^ Czy dzisiaj też ktoś świętuje? Pochwalić się koniecznie w komentarzu! :D
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Jakie jest podobieństwo w malunkach Hasbro? Myślę, że znajdziemy ich całkiem dużo. Oto kilka przykładów:

 

Tutaj widzimy prawie przemalowanego shorthaira. Mają paski na plecach, pomalowane jedno ucho, tak samo wykończone łapki i kształty na twarzy.

 

Chwila, chwila... czy wy to widzicie? Ten sam kolor oczu, takie same znaczki, plamy na uszach, paski na plecach, łata na brzuchu i kropka na ogonie. To jest chyba Re-coloring, i to dosłownie!

 

Tutaj mamy kropki w oczach, i zielone patrzałki. Ale co najważniejsze, mają prawie identyczne kolory i pasek na buzi.

 

Te spanielki to także Re-koloring. Ale tutaj podziwiam - te cieniowania są śliczne <3 Nie ma co, one są identyczne, tylko w innych kolorach.

 

Te dwie mają takie same wzory na łapach, ogonie i uszach. Czyż nie podobne?

  

Te trzy jamniczki są o tyle podobne, że wszystkie mają kropki na uszach i wykończenia łapek.
*Zdjęcie zapożyczyłam od Marty, nie obrazisz się? Oto źródło: love-lps-blog.blog.onet.pl

 

Te dogi niemieckie mają takie same łaty na nogach, uszach i ogonie, lecz w innym kolorze. Różnią się kostką na klatce piersiowej (#577) i oczami.

 

Tutaj mamy podobne łapy i kolory. Mają takie same plamy wokół pyszczka, takie same wykończenia uszu i łap. Nie są identyczne, ale podobne.


U jakich innych figurek zauważyliście takie podobieństwo? Piszcie!
Źródło: Grafika Google & love-lps-blog.blog.onet.pl

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Przy okazji mam pomysł na imię dla colliego - Silver ^^ Ale to jeszcze nie jest na 100 %. Macie jakiś pomysł na imię? Piszcie koniecznie!


To wszystko na dziś :3
Pozdrawiam
~Julie

1 komentarz:

  1. (spóźnione ^^') Wszystkiego naj <3
    Ja mam imieniny 3 sierpnia :3
    A podobieństwa rzeczywiście widać ;/
    Ja jedno zauważyłam w shorthairze #5 i persie #60. Mają identyczne kolory, oczy prawie takie same (oprócz znaczków) oraz identyczne rozmieszczenie tych "plamek" :I

    Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń