wtorek, 21 lipca 2015

74. LPS: SPECIAL na 7000+ wyświetleń - WYWIAD Z ANABETTE LPS! / Julie wróciła?

Hej wszystkim :33

Dlaczego mnie nie było - wszystko wyjaśnione niżej :3
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
WOOOW!!! 7000+! Przecież to jest NIEMOŻLIWE! xDD

Dziękuje Wam ♥ Spełniacie moje marzenia, wiecie? ;33
Z tej okazji zrobiłam coś naprawdę dużego - przeprowadziłam wywiad z Anabette Lps - twórczynią "Pamiętnika Anioła"! Oto pierwszy odcinek:



Film jest naprawdę genialny, i bardzo mi się podoba. Oglądam i komentuję każdy odcinek :33

A więc, jak możecie się domyślać po tytule przeprowadziłam wywiad z twórczynią serii. Myślę, że Wam się spodoba! :)


Ja - Niepogrubione
Anabette - Pogrubione


Julie: Cześć ^^
Anabette: Hej :3
J: Bardzo dziękuje, że zdecydowałaś się na wzięcie udziału w tym wywiadzie. :)
A: Nie ma sprawy :)
J: No dobrze, zacznijmy już z pytaniami. Dlaczego zdecydowałaś się kręcić "Pamiętnik anioła"?
A: "Pamiętnik anioła" to taki mój początek. Nagrywając go, tak naprawdę uczyłam się kręcenia filmów. Bycie na YT od zawsze było moim marzeniem, więc postanowiłam je spełnić :D Świetnie się przy tym bawię :3
J: Dlaczego właśnie Diana została główną bohaterką serialu?
A: Diana jest moim ulubionym PetShopem. Oprócz tego bardzo pasowała mi do roli anioła, przez swój wygląd.
J: Skąd pomysł na "Pamiętnik anioła"?
A: Nie umiem odpowiedzieć. Myślę, że to wszystko przez moją nadpobudliwą wyobraźnię. Cały czas daje o sobie znać, i wymyślam różne historie. Ta o aniołach wyjątkowo mi się spodobała.
J: Czy to będzie serial jedno-sezonowy?
A: Tak, jedno-sezonowy. Myślę, że warto jest iść do przodu, i otwierać się na nowe pomysły. Nie mogłabym przez dłuższy czas trzymać się jednej historii :)
J: Ile odcinków będzie miał Twój serial?
A: Nie więcej niż 10. Jeszcze nie wiem jak się akcja potoczy xD
J: Czy planujesz już inne seriale?
A: Jak już mówiłam, mam w zanadrzu dużo innych pomysłów. Wiem nawet który serial będzie następny ^^
J: Czemu główna bohaterka musi się opiekować akurat Harriet?
A: Myślę, że to przez ogromne różnice charakterów i wyzwanie jakie stanowi to dla Diany :D
J: Używasz telefonu, aparatu czy kamery do kręcenia filmów z LPS na YT?
A: Używam aparatu Fujifilm. Wystarcza mi do nagrywania, chociaż przyznam, że nie jest najlepszy ;/
J: Kto zainspirował Cię do kręcenia filmów z LPS na YT?
A: Hmm... trudne pytanie. Myślę, że to zasługa po części Puddi, a po części LPSXerdy (kiedyś loveamoly1).
J: Jak myślisz, ile jeszcze będziesz kręciła filmiki?
A:  Nie potrafię określić. Ale wiem jedno: moja przygoda z LPS dopiero się zaczyna, i wiem, że w najbliższym czasie nie zrezygnuję z mojego hobby ^.^
J: Czy matka Liama jest naprawdę złą postacią, czy ma tylko taki charakter?
A: Matka Liama... sami zobaczycie! Wygadałabym zakończenie :D
J: To już ostatnie pytanie: co zobaczymy w kolejnym odcinku "Pamiętnika anioła"?
A: Informacja tylko dla czytelników bloga (ciii! Poufne informacje xD). Zobaczymy rywalizację dwóch chłopaków o jedną dziewczynę ^^ Nareszcie! Miłość musi być xD
J: Nie mogę się doczekać :) Dziękuje za wywiad! Do widzenia!
A: To ja dziękuje :) Do widzenia ;* 
Ps. Pozdrów ode mnie Summerkę :>

Oczywiście Summerka pozdrowiona :)


Jeszcze raz bardzo dziękuje Ci za to, że zgodziłaś się na wzięcie udziału w tym wywiadzie :) Miałyśmy drobne problemy, bo nie mogłyśmy się zgrać, ale jakoś wyszło. I teraz, przy pisaniu, nie udało się skopiować tego z FB, i wszystko musiałam przepisywać sama :/ Ale warto! :)

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Dlaczego mnie nie było, oto jest pytanie?!

Dlatego, iż byłam zajęta i nie miałam weny. Wiem wiem, mogłam zarządzić jakąś przerwę. Ale nie zrobiłam tego. Dlaczego? Nie wiem. 
Wydawało mi się, że to tylko dwa dni, a okazało się, że ostatni post napisałam osiemnastego. Wydaję mi się, że to tak dawno.
Eh... ale wracam. Z nowymi pomysłami na notki, weną, wiedzą. Będzie dobrze, nie martwcie się przerwą. Nie było mnie, ale wróciłam. I to jest najważniejsze :3


Myślę, że rozumiecie. Bo według mnie lepiej jest poczekać na wenę niż pisać bezsensowne ocenki.
Uwielbiam to stwierdzenie, które sama opracowałam. Często je używam ;)

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Pozdrawiam Was moi kochani :)
~Julie




3 komentarze:

  1. Bardzo ciekawy wywiad ^^ A "Pamiętnika Anioła" nigdy nie oglądałam, chętnie zobaczę :3
    Dobrze że już wróciłaś ;D

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój pierwszy przeprowadzony wywiad! ^^ Ale się cieszę! <3 Dziękuję, że chciałaś go ze mną przeprowadzić ♥ Tym bardziej, że naprawdę lubię tego bloga :3
    Pozdrawiam,Annabette
    PS: Następny odcinek PA (chociaż jeszcze nie nagrany,ale co tam xd) zadedykuję Tobie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super notka! Musze sobie zrobić seans i oglądnąć PA :-)

    OdpowiedzUsuń