czwartek, 2 lipca 2015

63. LPS: Moja ekipa LPS - cz. 2 - Collie

Hej!

Po pierwsze: chciałabym podziękować trzem użytkowniczkom: Marta2003, Maślaczek i Oktawia Watras za komentowanie mojego bloga :) Dzięki temu ciągle się uśmiecham, i mam ochotę pisać na tym blogu. Bardzo Wam dziękuje!

Chciałabym polecić również dwa LPS'owe blogi, które na prawdę bardzo mi się spodobały. Są pisane w świetny sposób, a autorki mają poczucie humoru i talent do pisania. Pojawiają się na nich również zdjęcia, co jest wielkim plusem ;) Są to:

love-lps-blog
forever-lps

Nazwa = LINK ;)
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Zauważyłam, że chcecie bym pisała więcej o swoich LPS. Nie ma sprawy! Dzisiaj opowiem Wam trochę o moich uroczych Collie!

Mam obecnie 4 Collie, i z tego powodu ubolewam. Bardzo mi się podobają, a moimi marzeniami Collie są #1542 i #363. Oto moje Collie:



Nicole jest moją 4 collie. Jest wg. mnie przepiękna. Ma niesamowity makijaż, i śliczne wykończenie. Jest boska.


Vajper jest moim drugim Collie. Jest śliczny, dość stary, trochę podniszczony, ale uważam, że jest cudowny. Kocham go całym sercem - za charakter i za wygląd. Chodzi z Nilsą :3


Diana jest moim 3 Collie. Jest totalnie szalona, i rozbrajająca! Lubi robić zdjęcia. Jest siostrą bliźniaczką Leona i młodszą siostrą Vajpera.


Leon jest moim pierwszym Collie. Mam go chyba od zawsze, i bardzo go kocham! Kiedyś chodził z Navvy... cóż, nie wyszło im. Jest trochę dziecinny, ale bardzo miły :3

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>


Co się patrzasz?


 Żegnam Was więc fotką mojej Nelanii ;3
~Julie

3 komentarze:

  1. Masz świetne collie *o* I dzięki za wspomnienie o moim blogu i te miłe słowa ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie ma za co, uwielbiam Twojego bloga i dlatego go komentuję :3
    Twoje collie są śliczne, a Nicole ma fajną opaskę ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. A mi się strasznie podoba twój Vajper :C

    OdpowiedzUsuń