wtorek, 30 czerwca 2015

62. LPS: How to make HOLIDAY? #1 - Strój kąpielowy dla jamnika

Hej kochani ^^

Jak wakacje? Mam nadzieję, że macie dużo planów! Pogoda musi być świetna ;)
Za dwa dni wyniki przyjmowania do klas w gimnazjach! Trzymajcie za mnie kciuki ;)

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Witajcie w pierwszym "How to make HOLIDAY?"!
Dzisiaj pokażę Wam, jak wykonać strój kąpielowy dla naszych jamników :3
Dlaczego właśnie dla jamników? Ponieważ wymiary dostosowałam do nich :3 Ale myślę, że dacie radę wykombinować coś dla reszty ;3

Jak będzie wyglądał ten strój? Prezentuje go Juliet!





Skoro już wiemy jak wygląda, zabierajmy się za robotę!

1. Potrzebne jest:
9 gumek Loom Bands
Szydełko 


2. Zakładamy gumkę na szydełko w sposób podany na zdjęciu poniżej.


3. Zakładamy haczyk na naszą gumkę.


 4. Bierzemy gumkę w innym kolorze i zaczepiamy o szydełko.


5. Obracamy szydełko w dół, obracając gumkę i tworząc ósemkę.


6. Cały czas przytrzymując "ósemkę", przeciągamy na nią gumkę z szydełka.


7. Odwracamy szydełko do normalnej pozycji, odkręcając gumkę.


8. Przekładamy naszą gumkę razem z poprzednią na szydełko.


9. Powtarzamy kroki od 4 do 8...


10. ...aż użyjemy wszystkie gumki.


11. Ściągamy gumki z szydełka...


12. ...i zamykamy, by powstał taki wieniec

13. Szykujemy sobie naszą figurkę jamniczka...


14. I zakładamy na niego wieniec w sposób podany na filmie.



I GOTOWE!



>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Myślę, że ten poradnik może się Wam przydać, i stworzycie stroje dla swoich figurek!
Ale do czego możemy użyć tego stroju? Do sesji, serialu, letniego teledysku, i do zabawy oczywiście! ;3

To wszystko, i cieszcie się latem!
~Julie

5 komentarzy:

  1. Fajny pomysł, na pewno sprawię moim jamnikom takie stroje c:

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć ^^. Tutaj Marta2003 z bloga love-lps-blog.blog.onet.pl . Może kojarzysz? ;* . Świetne stroje. Może w następnej notce polecisz mój blog? Ja właśnie piszę notkę w której umieszczę linka do twojego bloga. Świetne piszesz notki! Oby tak dalej. Niech moc będzie z tobą ! XD. Pozdrawiam *-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh no tak ^^~ Dziękować XD; Masz maila? Jak tak to napisz: marta2003lps@wp.pl

      Usuń
  3. Świetny blog! :) My również pozdrawiamy i zapraszamy na naszego bloga : http://forever-lps.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Przekreatywny pomysł. Naprawdę. Wiele bym dała by wyczyniać takie rzeczy z gumkami jak ty. ;w; A ja nawet takich pojedynczych w rękach nie miałam. No cóż. Jamniczki wyglądają w nich cudnie. Naprawdę bym chciała spróbować, ale nie mam możliwości. No nic. Poradnik jest jasny, ładnie przedstawiony, a piękne zdjęcia tylko go ulepszają. Dodatkowo dobrałaś przezarąbiście kolory. Zielone gumki podkreślają idealnie oczy Juliet. Z tego duetu tym razem ona jest moją faworytką, hehe.
    Moc buziaków <3

    OdpowiedzUsuń