sobota, 27 czerwca 2015

61. LPS: Moje plany wakacyjne / LPS wakacyjnie! / Zapowiedź "How to make HOLIDAY?"

Hej wszystkim!

Dzisiaj pogoda u mnie średnio wakacyjna - zimno i wiatr. Ale co tam, cieszmy się tymi wakacjami!

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Jakie są moje plany?

Mam zamiar pojechać pod kemping nad jezioro razem z moją rodziną. Mam nadzieję, że pojadą jeszcze jakieś inne dzieci w moim wieku ^^ Jestem bardzo szczęśliwa z tego wyjazdu, i nie mogę się doczekać, oczywiście zabiorę ze sobą figurki! :)

Oczywiście pojadę do jednych i drugich Dzidków :3 Będzie super!

No i oczywiście, będę spotykała się z moją paczką! <33

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Nie byłabym sobą, gdyby w moich wakacjach nie uczestniczyły LPS! Będę je ze sobą zabierała, robiła im zdjęcia i kręciła z nimi filmiki, nie bójcie się ;) Oczywiście na blogu pod moją nieobecność będą pojawiały się posty, ponieważ użyję opcji publikowania zaplanowanego :3

Summer z walizką i torbą w tle

Kogo wezmę ze sobą? Na pewno Summerkę i Zacka (muszą wziąć ślub zanim wyjedziemy!), Vinylkę, Juliet (bo takie nosi imię najnowsza jamniczka) i kogoś jeszcze <33



Juliet na wakacyjnych lodach :3

Chciałabym jeszcze powiadomić Was o nowej serii, którą mam zamiar wprowadzić w lato: "How to make HOLIDAY?". Będę pokazywała, jak zrobić różne wakacyjne akcesoria, np. deskę surfingową, albo apaszkę. Myślę, że przydadzą się do sesji i zabawy! :)

Moja własna deska ;3


>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
To wszystko! :33
~Julie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz