piątek, 26 czerwca 2015

60. LPS: Niespodzianka na +4000 wyświetleń! / Wygląd bloga gotowy!

Hej!

Dzisiaj jest dla mnie niezwykły dzień: oprócz tego, że zaczęły się wakacje, na blogu wybiło ponad 4000 wyświetleń! Jest to dla mnie wręcz niewyobrażalna liczba, ale to wszystko osiągnęłam dzięki Wam. To, że od czasu do czasu chociaż jedna osoba napisze komentarz, znaczy dla mnie na prawdę bardzo, bardzo dużo, i zachęca do działania i pisania! Dziękuje!

Z tej okazji mam dla Was niespodziankę! Nie, nie będzie to ani kolejny teledysk, ani sesja a... biblioteka!

Co? Właśnie zaczęły się wakacje, a ty będziesz nam tu bibliotekę robiła?!

Nie, nie, spokojnie! Będzie to przyjemna, miła w czytaniu biblioteka. Będzie gotowa już niedługo :)

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Nasz blog ma już nowy wygląd! Postarałam się jak najszybciej zrobić dla Was nowy wygląd, nagłówek i playlistę z piosenkami, i myślę, że jest udana :) Jeśli macie jeszcze jakieś propozycje piosenek, to piszcie, a ja dodam je do playlisty ;)

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

To wszystko, a biblioteka już niedługo! :)
~Julie

1 komentarz:

  1. Ach, gratuluję tak dużego sukcesu. <3 To pewnie znaczy bardzo dużo. <3 Nie mogę się doczekać tejże biblioteki! Jestem ciekawa co to będzie, jako, że nazwa jest tajemnicza i dużo nie zdradza. No nic. Pozostaje mi tylko cierpliwie czekać i merdać ogonkiem, odświeżając bloga.
    A wygląd bloga jest strasznie uroczy. Kochany. A szczególnie ten kotek z lewej. Też miałam takiego na moim starym blogu o anime. <3 Playlisty słucham cały czas, jest więcej niż udana. ^^ Świetna robota. Nagłówek jest delikatny i subtelny, idealny na lato.
    Życzę ciepłego, milusiego dnia. <3 Sto buziaków!

    OdpowiedzUsuń