piątek, 19 czerwca 2015

53. LPS: Już w domu! / Czekam na przesyłkę ^^ / Inne różności xD

Hello everyone! :D

Jaki zaczepiasty englisz XD

Te specjalne błędy xD

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Jestem już w domu. Wróciłam dzisiaj, i w sumie się cieszę. W szpitalu nie było źle, ale nie ma to jak u siebie. [Wiecie jakie było pierwsze zdanie jakie wypowiedziałam już w mieszkaniu? "Nareszcie In Home!" xD]

Czuję się już okey, Summer wreszcie wróciła do domu. Też się cieszy ^^ Tęskniący Zack forever ♥

Najtrudniejsze było jednak pożegnanie z dwoma dziewczynami z mojego pokoju. Ale kontakt mamy - będziemy gadać ^^

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Tak jak już pisałam w poprzednim poście, mam średnią 5.0. Z tej okazji, Babcia i Dziadek postanowili... kupić mi LPS'ka! Dostałam limit ok. 50 zł, i wybrałam sobie...




Tą boską jamniczkę! Według mnie jest śliczna, a szczególnie rozwalają mnie jej boskie oczy *.*
Jest już zapłacona, więc zostało mi już tylko na nią czekać ^^
Jeszcze raz, bardzo dziękuje moim Dziadkom za ten wspaniały prezent ;3 
Bo oni doceniają moje potrzeby! x3

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> 
Och wakacje, wakacje. Tylko 6 dni! Nie mogę uwierzyć, że to już prawie koniec. WOW.
Jest tyle planów na wakacje... 

#TENCZA 


Szczerze, to nie wiem co jeszcze napisać xD
W wakacje będzie więcej pomysłów, więc i więcej postów, nie martwcie się ^^

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Wasza na zawsze
~Julie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz