wtorek, 23 czerwca 2015

56. LPS: Petshop już doszedł! / Dzień ojca + urodziny taty!

No heeej kochani! :D

Co tam u Was? Ja jestem bardzo szczęśliwa, ponieważ dzisiaj doszła do mnie jamniczka! Ale o tym dalej! W dalszej części posta, opowiem Wam jeszcze o dniu Ojca, i urodzinach mojego taty! :)

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Jestem mega, mega, mega szczęśliwa. A kto by nie był?! To jest jeden z moich najpiękniejszych figurek. Ta jamniczka po prostu jest niezwykła! Po pierwsze dlatego, że każdy LPS, który do mnie przychodził miał imię - a ona jeszcze go nie ma. Po drugie: przyszła na prawdę bardzo szybko. Po trzecie, jest jedynym jamnikiem z serii "Ruszających się główek". No, i jest prze śliczna :D
Kilka jej zdjątek ;3








>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Dzisiaj jest Dzień ojca, i z tej okazji życzę wszystkim tatusiom tego co najlepsze :)
Ale, mój tata urodził się właśnie w Dzień ojca, i obchodzi dzisiaj urodziny! 
Zrobiliśmy mu "imprezę - niespodziankę"! Napis, obrazek, tort, serpentyny, i ogólnie całe mieszkanie było śliczne! Sprawiliśmy tacie ogromną niespodziankę, i myślę, że bardzo mu się spodobała :)
Tatusiu, życzę Ci wszystkiego najlepszego! Kocham Cię!

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

To wszystko na dziś ;3

~Julie

I pamiętajcie... 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz