wtorek, 2 czerwca 2015

48. LPS: Nowy LPS / School Trade - cz.3 - opowiadanie blogowe

Hej!

Prawie 3000! Dalej, jeszcze trochę! I głosujcie w ankietach po prawej stronie bloga - więcej tutaj: Tutaj ;3
Także, zapraszam do głosowania ;)

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Więc, dostałam wczoraj nowego LPS'a, ale było już późno i spotkałam się z moją BFF, robiłyśmy projekt... ogólnie było dużo roboty [dlatego wczoraj był taki krótki post]. Dzisiaj post o nowym LPS, no i jeszcze School Trade. No dobra, oto nowy LPS!

Awww *.*

Jest to bardzo urocza... emmm... chyba antylopa xD  Jest bardzo urocza. Jeszcze jej nie nazwałam, ponieważ nie lubię imion LPS wymyślonych przez Hasbro. Jakieś trzy czwarte jest okropne. Cóż... Może wy macie jakiś pomysł? Bo ja nic :/ Wiadomo tylko, że to dziewczyna. Urocza, nie?

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

School Trade cz.3

W tym momencie do sali weszła dyrektorka, rozejrzała się szybko, i zniknęła za drugimi drzwiami.

- Co ona kombinuje? - spytała Pearl patrząc pytająco na Felixa. 
- Nie wiem. Chcesz to sprawdzić? - spytał zupełnie niespodziewanie.
- Emmm... Chyba... - dziewczyna trochę się wahała.
- Nie bój się. - powiedział Felix. - Pójdziemy razem. Tylko szybko, bo muszę trzymać tą tabliczkę.
- No... no dobra! - Pearl wstała z ławki i ruszyła w kierunku drzwi, a tuż za nią szedł Felix.
Gdy jednak dochodzili do drzwi prosto na nich wyszła dyrektorka.
- Dzdzieńń dobbry - przywitała się Pearl.
- Dzień dobry. - dyrektorka wydawała się być raczej miła. Była trochę grubszym persem, z równo przyciętą grzywką. - Wracajcie już do swojej klasy kochani.
- Ooczczywiście - odparła szybko Pearl i pociągnęła Felixa za sobą.

Po chwili siedzieli już w swojej ławce. Felix wziął tabliczkę, po czym zauważył idącą w ich stronę białą Collie. Stanęła przed nimi.
- Hejka! Nazywam się Angela. Chyba jestem z wami w klasie - uśmiechnęła się uroczo Collie.
- Hej, jestem Felix, a to jest Pearl. Miło cię poznać Angela. - odparł Felix.
- Was również. Jest ktoś jeszcze do poznania? - spytała ochoczo.
- Nie, jest tylko nasza trójka. Oj, jakiś Pani idzie! - chłopak pokazał na zbliżającą się sarnę.
- Witam, klaso. Nazywam się Liliana Khatri, i jestem waszą wychowawczynią. - tu rozejrzała się. - Jest was na razie tylko trójka?
Pokiwali głowami.
- W takim razie, miło mi was poznać. Jak się nazywacie? - spytała.
- Angelina White - przedstawiła się Collie.
- Pearl Harbor - dodała shorthairka.
- Felix Fly - dopowiedział dog.
- Świetnie. Muszę jeszcze na chwilę iść do pani dyrektor. - ruszyła się z miejsca i powoli sunęła w kierunku dyrektorki.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Wiem, że krótkie, ale musicie mi wybaczyć - brak czasu. Byłam dzisiaj cały dzień na dworze, było super. 

Cześć kochani <33
~Julie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz