sobota, 20 czerwca 2015

54. LPS: Nowe LPS od... Zezy! / 2 mniej znane seriale LPS, na pewno godne obejrzenia

Hej kochani ^.^

Dzisiaj normalnie mnie rozwaliliście... aż 67 wyświetleń! WOW. 

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Kiedy jeszcze byłam w szpitalu, odwiedziła mnie moja przyjaciółka, i podarowała mi... te trzy LPS'ki! Jest to urocza ośmiorniczka, piękna panda i boski ślimaczek <3 Oprócz nich, dodała także wiaderko i łopatkę ^^


Jeszcze nie mam dla nich imion - cały czas się zastanawiam ^^ Może macie jakieś pomysły?
Kolejny raz bardzo Ci dziękuje kochana <3 Są śliczne ^^

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Chciałabym pokazać Wam dwa mniej znane seriale, które na pewno warto obejrzeć.


1. LPS: Marzenie

Serial autorstwa SummyTV ma już jeden cały sezon, i drugi, który jest nadal prowadzony. Autorka ma genialne pomysły, wielki talent, ładny głos i świetne figurki. 
Tytułowym "marzeniem" jest posiadanie zwierzęcia przez Amber - nastoletnią kotkę. Rodzice wpadają na pomysł, by wypożyczyć zwierzę z firmy, w której możesz wypożyczyć pupila na jakiś czas, oczywiście za to płacąc. Po jakimś czasie po prostu jest tam oddawany. Firma powstała dlatego, że dzieciom zwierzęta nudzą się bardzo szybko, i są zaniedbywane i nie kochane. Jednak Amber łączy tak silna więź, że nie chce oddawać go za nic. Kim jest Kiki, co robią opiekunowie, kto kogo więzi i kogo próbuje zabić? O tym przekonacie się w serialu "Marzenie".


Zwiastun "Dream" - bo tak nazywał się I sezon


2. LPS: Coffee!

LPS Coffee to film godny nawet ThePuddingLPS czy LPSXerdy. Genialna autorka - TheEklerka xs - zaczęła mocnym WOW, czyli marcowym maratonem. Czekałam na niego z wyczekiwaniem, i nie żałuję - serial jest jednym z najlepszych jakie w życiu widziałam. Już sam zwiastun (jak z prawdziwego filmu wzięty) był niesamowity, i genialnie uchwycił to, co dzieje się w Coffee. Jest prze zabawny, ale nie pozbawiony efektów, akcji, emocji i świetnej jakości. Scenografia nie ma sobie równych, a figurki są śliczne. Eklerka pokazała, że ma niesamowity talent, i możliwości.

Zwiastun Coffee

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

To już wszystko!
~Julie


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz