wtorek, 16 czerwca 2015

52. LPS: Dlaczego posty są teraz rzadko? / Teledysk Jedna Mała Łza (na osłodę ;D)

Hej moi kochani :)

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Tak więc, wreszcie pojawił się post.
Całkiem długo nie było żadnego - aż od 12.
W sumie, cztery dni.
Ale dlaczego? Po co? Jak? Czemu?
Jestem w szpitalu.

...

Tak, nie żartuję. Na prawdę jestem w szpitalu, razem z moją Summerką.

Zdjęcie z wczorajszą kroplówką na dowód.


Więc dlatego. No cóż, nic nie poradzę. Spokojnie, jest już całkiem OK. Piszę dla Was, i wyjaśniam, póki nam Internet, ponieważ nie jest on cały czas. 
Mam nadzieję, że mnie zrozumiecie, jeśli przez jakiś czas (tydzień? Więcej?) nie pojawi się post. Postaram się napisać coś, gdy będę miała wenę, i będę czuła się dość dobrze. 
Mam nadzieję, że mnie wesprzecie, i będziecie ze mną :)

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Ten teledysk powstał już jakiś czas temu, zanim tu trafiłam. Miał zostać opublikowany pod koniec roku, na pamiątkę. Liczę, że jeszcze zdążę zrobić kolejny. Niestety, nie mogę teraz zbytnio pisać, więc publikuję go dla Was zamiast posta 'do czytania' :)




Według mnie, jest wzruszający i wyszedł pięknie. Piosenka też jest cudowna, i bardzo ją kocham. 

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Tak przy okazji, co Wam wychodzi? Ja mam średnią 5.0, i jestem z siebie bardzo dumna. Po raz pierwszy osiągam taką średnią, i to w 6 klasie - najtrudniejszej w szkole podstawowej. Będę więc miała pasek - tym bardziej się cieszę, bo podczas rekrutacji, przyjmujący inaczej patrzą na świadectwo z paskiem. No, i będę na liście najlepszych średnich w szkole ;)
Wygrałam też konkurs ortograficzny z j. polskiego "Pogromcy błędów". Jestem szczęśliwa, że zajęłam pierwsze miejsce - brakowało mi jednego punktu do maxa, czyli popełniłam tylko jeden błąd. WOW.

To chyba wszystko, trzymajcie się.
~Julie



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz