piątek, 7 sierpnia 2015

81. LPS: Powraaacam! :33

Hej Wam :33

Dam jakąś starą fotę Chantel, bo nic nie robiłam przez ostatnie... dni. xd

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Tak, nie było mnie przez... tydzień O.O A tak szybko to wszystko minęło...

Pytanie: Czemu mnie nie było?

Odpowiedź: Z naprawdę wielu powodów. Po pierwsze: po wakacjach idę do gimnazjum, dlatego bawię się i odpoczywam tyle, ile się da. Po drugie, jest wolne, więc wychodzę na dwór i siedzę na świeżym powietrzu. Po trzecie, spędzam czas z przyjaciółmi. I robię jeszcze dużo, dużo innych rzeczy które lubię <3

Czy zostawiłam LPS? Nie, i jeszcze długo nie mam tego w planach. Wręcz przeciwnie, kiedy nie było mnie na blogu, bawiłam się z bratem i przyjaciółką. Było super, ale moja przyjaciółka nie chciała, bym robiła relacje lub pstryknęła kilka zdjęć... Tja.

Czy porzucam bloga? W żadnym wypadku! Musicie po prostu wybaczyć mi tą przerwę, ale czasami każdy potrzebuje odpoczynku :) Od dzisiaj wracam do pisania!

Komu dziękować za powrót? Marcie2003, która przypominała mi, że mam bloga i powinnam na nim pisać, a także dała mi kilka pomysłów na notki <3 Dziękuje kochana ♥

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>.>

Teraz mogę powiedzieć, że jedząc tego kabanosa jestem szczęśliwa, że wróciłam. Tęskniłam za Wami <3

~Julie
I do następnej notki! :)

3 komentarze:

  1. Dobrze, że jesteś ^^
    Już się martwiłam x3

    PS: Pomyliłaś numer notki xd

    OdpowiedzUsuń
  2. To znów ja... Nilu xD Anonim Cx Tak... Ty zainspirowałaś mnie do stworzenia Bloga o LPS :D Na razie mam go stworzyć, ale ciii.. xD Prosiłabym o więcej materiałów z Summer ^^ Polubiłam ją ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejciu <3 jesteś koffana wiesz? Stęskniłam się za notką ^^. Ja też się zmobilizować muszę i coś napisać bo byłam na wyjeździe.

    OdpowiedzUsuń