sobota, 15 sierpnia 2015

87. LPS: Wyniki konkursu fotograficznego!

Heeej wszystkim!

Dzisiaj na pewno oczekiwana przez Was notka z wynikami konkursu fotograficznego!

Jego temat to Upalne wakacje. Mam nadzieję, że wszystkie prace Wam się spodobają ^^

Zacznę od tego, że oceniałam pod dużą ilością kryteriów: jakość, rozmiar, wygląd ogólny, szczegóły, temat, tło, figurki, otoczenie. Było tego bardzo, bardzo dużo. Wyniki są bardzo sprawiedliwe, i ocenione przez aż 4 osoby (w tym ja), które nie wiedziały kogo są jakie prace. I na pewno ich nie znacie ^^

Oto moja Juliet, maskotka konkursu ^^

 Ale zaczynajmy już odliczanie. Przyznałam 4 miejsca - podium i jedno wyróżnienie. Mam nadzieję, że wszyscy ucieszą się z wyników i nagród ;3


WYRÓŻNIENIE OTRZYMUJE...

























Nilu z bloga niluilps.blogspot.com! Oto jej śliczna praca:

Wyświetlanie DSCF3073.JPG 

Figurka jest na prawdę śliczna - kocham fretki.  Ale oceńmy zdjęcie:
Zdjęcie zostało zapewne zrobione aparatem. Ma bardzo dobrą jakość. Niestety, nie do końca kojarzy mi się z wakacjami. Kamienie i tło są fajnie połączone w całość, ale nie są w pełni wakacyjne. 


WYGRYWASZ:
3 komentarze
i dyplom do wstawienia na Twój blog :3




 I czas na podium :D
Miejsce 3 zajmuje...

























Marta2003 z bloga zlpsprzezzycie.blogspot.com!
Oto jej piękna praca:

Wyświetlanie IMG_20150728_073908.jpg 
Uwielbiam Sierrę <33 Awww *.*
 Teraz zdjęcie jest mega wakacyjne - plaża, plaża i jeszcze raz plaża! Figurka ma super strój, pasujący do jej koloru oczu. Jest w ciekawej pozycji i zdjęcie ma ten swój klimat :D Super <3

WYGRYWASZ:
- 5 komentarzy
i dyplom do wstawienia na Twój blog!



 
 DRUGIE MIEJSCE ZAJMUJE...
LUB ZAJMUJĄ...

























Pani Iwona i Nina! 
Oto ich niesamowita praca:

Wyświetlanie IMG_0909.JPG 
Praca jest po prostu śliczna! Figurki (mimo, że z nowej serii) bardzo mi się podobają! Muszę je sobie kupić <33
Kocham te muszelki! Oczywiście znowu nie ma o czym gadać - plaża = wakacje :D
Super wykorzystane zostały oczy większej figurki - wygląda, jakby patrzyła na mniejszą. I ten kapelusik <3
Zdjęcie totalnie mnie urzekło. Uwielbiam je <3

WYGRYWACIE:
1 post na moim blogu dedykowany dla Was,
Pomysł na zabawę (który prześlę pocztą :))
i... dyplom ^^



I wyczekiwane I miejsce otrzymuje...

























MAŚLACZEK Z BLOGA MASLACZEKLPS.BLOGSPOT.COM!!!
Gratuluję Ci! Oto wygrana praca:


  
 Gdy zobaczyłam tą pracę od początku wiedziałam, że zajmie I miejsce. Zakochałam się w niej od pierwszego wejrzenia <3
Jamniczka o imieniu Stephanie ma śliczny strój, w na prawdę pasujących do tła kolorach (nie, wcale nie to przekonało mnie do wygranej tej pracy. Każdy mógł ten strój wykonać!). Zdjęcie jest w idealnej jakości. Jest tu zastosowany bardzo ciekawy efekt, w którym jamniczka i środek tego kamienia (?) na którym Stephanie stoi, jest w świetnej jakości, a przód i tło są rozmyte. Fotografia jest bardzo wakacyjna, lecz nie jest to pewne od razu. Dopiero gdy bliżej się przyjrzymy widać wodę i to słońce które ślicznie pada na figurkę. Uwielbiam to zdjęcie, i gratuluję Ci pierwszego miejsca! :)


WYGRYWASZ:
15 komentarzy,
 Dodanie Twojego bloga do listy polecanych,
 Reklama Twojego bloga umieszczona na moim blogu, razem z linkiem do niego (banner, który możesz sobie wziąć ;)) Zostanie wykonana jak najszybciej - skontaktuję się z Tobą przez e-mail, i wybierzesz sobie zdjęcie, na którym będzie wykonany napis. ^^
I oczywiście dyplom, który możesz wstawić na swój blog :33



Gratuluję wszystkim wygranym! :33

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Już niedługo kolejna notka ^^
Jestem u Dziadków i zrobiłam już sesję :D

Pozdrawiam
~Julie

 

6 komentarzy:

  1. Gratulacje wszystkim !!! Super notka! ^^ Cieszę się, że maślaczek zajęła pierwsze miejsce. Nie chciałam wygrać tylko wziąć udział ^^ XD. *Szczerość* Tylko nie widzę tych zdjęć ;/ Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wszystkim którzy wygrali. Heh czemu mój komputer włączył się dopiero po ogłoszeniu wyników? Na, ale trudno. Jak będzie następny na pewno się zgłoszę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję bardzo, strasznie się cieszę :3
    Gratuluję wszystkim :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedy notka będzie coś bloga zaniedbujesz :/

    OdpowiedzUsuń