czwartek, 13 sierpnia 2015

86. LPS: Q&A - Pierwsza część Specialu na 10 000 wyświetleń ^^

Hej :33

Dzisiaj jadę do Dziadków na trochę, więc dodaję Wam posta ^^ Ale nie bójcie się, za pomocą magii posty i tak będą na blogu ^^


Wczoraj nabiliście ponad 300 wyświetleń! JEDNEGO DNIA! TRZYSTA WEJŚĆ! Jesteście niesamowici <3


Wybaczcie, nie mam nic lepszego xD

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Czas na pytania od Was :D

Marta2003

1. Zbierasz coś oprócz lps?
Kosmetyki xD
2. Co myślisz o lps G4?
Jest kilka ładnych figurek, ale ogólnie są dużo, dużo gorsze nawet niż G3.
3. Jaki jest twój ulubiony niepopularny lps?
Bianka <3 To jest taka biała łasica z niebieskimi uszami i zielonymi oczami ^^


4. Zgodzisz się żeby Summer i Sierra popisały do sb?
Jasne, już pisały :D
5. Masz instagrama?
Nie ^^
6. Co tam u Mirandy?
Super :D
7. Umiesz jeździć na łyżwach? ( ja umiem i kocham<33)
Nie :( Jeździłam raz w życiu, i się wywaliłam i skręciłam rękę. I to był mój koniec jazdy xD
8. Masz jakieś nie lpsowe marzenia?
Oczywiście. Chciałabym zostać w przyszłości informatykiem, mieć super klasę, być dobra z matmy... i dużo, dużo takich głębszych i bardziej prywatnych ^^
9. Byłaś kiedyś na wakacjach za granicą?
Przez kilka godzin byłam w Niemczech z rodziną i kilka razy z klasą na wycieczce.
10. Jakie blogi o lps polecasz?
zlpsprzezzycie.blogspot.com, maslaczeklps.blogspot.com, forever-lps.blogspot.com, niluilps.blogspot.com, z-lps-przez-swiat.blogspot.com.
11. jaki jest twój ulubiony dodatek dla lps?
Kokardki, okulary, radio i miseczki <3
12.Wolisz dla lps imiona polskie czy zagraniczne?
Zagraniczne. Polskie dziwnie brzmią xD
13. Czy uważasz że niewdzięczny paczkonosc mówi stop ogórkom kiszonym i tak burakom? D: 
Obawiam się, że... tak! D:
14. Wymienisz się za Hope z perły? Zakochaałam się w niej XD
Wybacz, ale nie. Kocham moją Cler <33
15. Jakiej muzyki słuchasz?
Wszystkiego co wpadnie mi w ucho ^^
16. Co chcesz osiągnąć poprzez pisanie bloga? ^^
Chciałabym być dość rozpoznawalna. Moim celem jest też pomoc innym kolekcjonerom i pisanie ciekawych notek ^^
17. Jakie jest twoje największe lps marzenie? 
Shorthair #391 <33

Plamcia LPS

1. Lubisz ♡ TheCupcakeLPS ♡?
Tak, jest bardzo fajna ^^
2. PIZZA VS chipsy 
Chipsy chyba, ale koniecznie solone xD
2. Cola VS pepsi 
Nic - nie lubię ich xd
3. Masz aska?
Niet. :/
4. Jakie są Twoje marzenia LPS?
Największe trzy: #391, #909, #Comic Con Kitty
5. Masz Summer na tapecie na telefonie?
Niet :{ Mam Eclerkę xD W sensie Cler :D
6. Pisałaś kiedyś notkę z telefonu?
Fragmenty.
7. Jakie blogi o lps czytasz?
Wszystkie które działają ^^
8. Zdążyło Ci się napisać 5 notek na dzień?
Nie, według mnie to jest przesada, i jest to po prostu głupie. Mój rekord to trzy, ale myślę, że to przesada.
9. ThePuddingLPS VS LPSXerda
ThePuddingLPS.
10. Zrobisz DIY jak zrobić leżak dla Lps?
Spróbuję ;)
11. Zrobisz MEP, NTM albo music mix collab?
Jeśli czytający chcieliby wziąć udział, to postaram się zrobić ^.^
12. Masz konto na MSP?
Tak - modelka89. :3
13. Co najbardziej lubisz w blogowaniu?
Wszystko! Ale przede wszystkim to, że mogę podzielić się z Wami tym co mi siedzi w głowie, wszystkimi pomysłami, radami i wieloma innymi rzeczami ^^
14. Ile masz LPS i ile je zbierasz?
Mam ich ok. 166. Zbierałam je już w dzieciństwie, potem miałam przerwę i wróciłam do zbierania w tamtym roku.
15. Lubisz AnanasikLPSTV ?
Jest całkiem spoko :3
16. Czy zgubiłaś kiedyś jakiegoś LPS?
Tak, moją Selenę - jamniczkę z pocztówek. Nigdy sobie tego nie wybaczę, i mam zamiar przez jeden dzień zrobić żałobę. Bardzo ją kochałam.
17. Żelki VS cukierki
Żelki! :D
18. Jakie seriale o LPS oglądasz?
"Osamotniona", "Marzenie II", "Pamiętnik Anioła" i kilka innych.
19. Zrobisz kiedyś własny?
Mam nawet pierwszy odcinek i zapowiedź... ale nie wiem czy chcielibyście to obejrzeć ^,^
20. Cieszysz się że to ostatnie pytanie?
Nie, bo lubię odpowiadać na pytania ^.~

Anabette LPS

1.Jak duża jest twoja kolekcja?
Mam 166 LPS.
2.Ulubiony smak lodów?

Truskawka i śmietankowe z nutellą <3
3.Ulubiona książka?

"Felix, Net i Nika" ♥
4.Ulubiony film?

Chyba 'Dom nad jeziorem". Rzadko oglądam filmy :\
5.Jaki LPS najbardziej ci się nie podoba?

Nie podoba? Chyba to...


xDDD

6.Pierwszy LPS?
Prawdopodobnie jest to stary zestaw z trzema figurkami - kociątkiem, pudelkiem i zajączkiem. Takimi białymi. To chyba pierwsze LPS jakie pamiętam.
7.Ile już zbierasz figurki?
Zależy jak liczyć. Bo zbierałam przez dzieciństwo, potem przerwa i teraz ponad rok.
8.Masz zamiar nagrywać na YouTube?

Mam konto na YT, i czasem coś tam dodaję.
9.Ulubione słodycze?

Żelki <33
10.Masz jakieś niespełnione PetShopowe marzenia?

Tak: #391, #909, #Comic Con Kitty ^^
11.Jak rodzice reagują na to, że kolekcjonujesz?

Mama jest raczej za, a tata tak po środku. Nie mówi totalnego nie, ale raczej mu się to nie podoba.
12.Dlaczego założyłasz bloga?

Bo kocham pisać, robić zdjęcia i LPS :3
13.Ulubiony cytat Toma? XDD

,,O nie! Od otwierania drzwi jestem tu tylko ja..." XD


I chciałabym odpowiedzieć Wam na jeszcze kilka pytań:

1. Ile LPS w jakim kształcie mam najwięcej?
Shorthairów - aż 10.
2. Jakich kształtów najbardziej nie lubię?
Kaczek, nie lubię też małp i nie przepadam szczególnie za persami.
3. Jaki jest mój ulubiony kształt figurek?
Shorthairy.
4. Gdzie najlepiej robi mi się zdjęcia?
Na działce u Dziadków. 
5. Ile mam wszystkich popularnych LPS razem?
26.
6. Czy zrobiłam kiedyś jakąś przeróbkę LPS?
Nie.
7. Czy robię sama dodatki dla LPS?
Tak, uwielbiam DIY :3
8. Czy rysuję LPS?
Tak, bardzo dużo ^^
9. Czy wymieniam się LPS?
Nie, bardzo rzadko. Jeśli się wymienię, to jest cud xD
10. Czy kupuję LPS przez Internet?
Tak, kupuję. Szukam ciekawych ofert :3


No, odpowiedziałam razem na równo 60 pytań ^^ I jest giteses :D

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Hej wszystkim ^^
~Julie

4 komentarze:

  1. Super post! Szkoda , że się nie wymienisz za nią :/ Muszę sobie ją kupić XD. Ja robię Q&A niedługo ^^ Czekam jeszcze czy ktoś nie doda pytania przypadkiem.Pozdrawiam cię :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Super post! Szkoda , że się nie wymienisz za nią :/ Muszę sobie ją kupić XD. Ja robię Q&A niedługo ^^ Czekam jeszcze czy ktoś nie doda pytania przypadkiem.Pozdrawiam cię :*

    OdpowiedzUsuń