sobota, 8 sierpnia 2015

82. LPS: 15 faktów o... Summer!

Witam :3

Dziękuje Maślaczkowi za zwrócenie uwagi na numer notki ;)
A także Pani Anonim za bardzo miły komentarz :) Jak tylko blog powstanie, to koniecznie proszę o podanie linka ;)

Dzisiaj na prośbę Anonim kolejny "Summerkowy post". Tak właśnie nazywają się te o Summ ;3
Wreszcie zmusiłam tego lenia by coś o sobie napisała xD

No to wszystko ode mnie ;) Oddaję kompa Summerce ^^
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

AAA CAPSLOOK! WEŹ MI TO WYŁĄĄĄCZ!
Już.
Dziękuje. A właśnie! Hej wszystkim ^^
Głupi CapsLk -,- Nie mogłam go wyłączyć! Bo Nicki mi mówiła, że wyłącza się go klikając dwa razy. No to klikam - raz i dwa, no i nic. Ale Julia nareszcie mi go od-kliknęła. Tja.
A co do Nicki, to jeszcze popamięta! Bo mi Pani później wytłumaczyła, że się tylko raz klika, i się dziwiła, że ja taka nieogarnięta z informatyki :c
A ja ogarniam i to super-ultra-dobrze. Ale nie wiedziałam o co chodzi z tym CapsLookiem nooo xd
Więc zadzwoniłam do Nicole, bo ona nie dawno założyła bloga, to się na tym zna. No to ona mi mówi, że trzeba dwa razy przycisnąć. Podziękowałam i się rozłączyłam. No a potem to już wiadomo jak było -,-'

Ale dobra, bo ja nie o tym miałam pisać. 15 faktów o mnie? Czemu nie!

FAKT 1. Kocham moją rodzinę <3 Moją mamę, tatę i młodszą siostrę - Honey ♥ Są naprawdę cudowni ♥

FAKT 2. Uwielbiam ubrania <3 Mam ich całą garderobę! Ubóstwiam się przebierać, ubierać, dobierać dodatki i chodzić na zakupy ubraniowe! :D

FAKT 3. Mam bardzo duży dom, który bardzo, bardzo lubię. Mam z nim wiele wspaniałych wspomnień.
[Julie: Na zdjęciu nie ma laptopa, lodówki i kilku innych rzeczy, bo tak się bawiłam xD]

FAKT 4. Pewnie wszyscy zastanawiali się jak to w końcu jest ze mną i Zackiem, czy wzięliśmy ślub, itd. Odpowiedź jest jedna: jestem narzeczoną Zackusia ^^ Jak widzicie, mamy pierścionki na ogonach, co u nas oznacza właśnie to ;) Coś jak u ludzi, tyle, że my nosimy je na ogonie zamiast na palcu ;)

FAKT 5. Uwielbiam malowanie się i kosmetyki <3 Mogłabym spędzić kilka godzin dobierając idealny makijaż! I bardzo lubię oglądać filmiki na YT o tym temacie :)

FAKT 6. Mam mnóstwo pasji - pisanie, rysowanie, malowanie, granie na gitarze, słuchanie muzyki, śpiewanie, taniec, fotografię... oj dużo, dużo tego! ;3

FAKT 7. Kocham jeździć na deskorolce. Mogłabym to robić cały czas!

FAKT 8. Uwielbiam jeść słodycze! Lody, babeczki, ciasta, lizaki, żelki i szczególnie torty! 

FAKT. 9 Nienawidzę pryszniców. Mogłabym się tylko kąpać i kąpać <3

FAKT 10. Noszę soczewki. Jak pewnie wiecie, w młodości chodziłam w okularach. Teraz zastąpiłam je soczewkami.

FAKT 11. Mam dwie najlepsze przyjaciółki na świecie - Kate i Vinyl. Mogę im zaufać, zawsze pomogą mi w potrzebie i są bardzo, bardzo kochane. Oczywiście, mogą liczyć na to samo z mojej strony ;)

FAKT 12. NO MUSIC = NO LIFE
Nie muszę Wam chyba wyjaśniać nic więcej?

FAKT 13. Bardzo lubię pozować do zdjęć i występować w różnych sesjach. Moim fotografem "na wyłączność" jest Zack, który uwielbia fotografię i jest to jego pasją ;3

FAKT 14. Kocham dostawać i wysyłać listy i paczki. Może macie ochotę mi coś wysłać? <3

FAKT 15. Jestem ogromnym leniem! Potrafię spać nawet do 12 xD I żebym jeszcze zeszła z łóżka xD



No i to chyba tyle faktów o mnie ^^ Mam nadzieję, że Wam się podobało :3

Nie, nie, nie, to jeszcze nie koniec! Pewnie zastanawiacie się co u mnie, nie?

Wakacje powoli chylą się ku końcowi. Wiecie, że wracamy już do szkoły za 23 dni O.O MASAKRA! 
Moja Pani powoli wariuje. Czyta od nowa stare książki (WHAAAT?! JAK MOŻNA CZYTAĆ?!!!), słucha cały czas tej swojej własnej playlisty, wydurnia się, leży i odpoczywa, gra w jakieś dziwne gry na komórce... O.O" Normalnie wariactwo jakieś... 
Julia wzięła się za DIY. Tworzy, tworzy i tworzy. Podobno zabiera się ostatnio za przygotowania na koniec miesiąca za jakieś B... Nie, nie powiem Wam! BUHAHAHA ;D Pani by mnie zabiła normalnie O.O Ale spokojnie, bo przygotowuje się do czegoś tam fajnego dla Was.
Pani prosi, abyście przesyłali już pracę na konkurs, bo termin mija 15! A dzisiaj jest 8! Zostało Wam 7 dni, czyli równo tydzień. Julia każe mi dać linka do notki z konkursem, dla nieogarów. No przepraszam, wiem, że powiedziałaś "osób, które nie wiedzą o co chodzi", weź się na mnie nie drzyj, już zmieniam!
Ale i tak nie zmienię! Csiii ;D
Ten link macie tu: [LINK].
I co jeszcze mam powiedzieć? Że będzie nowy wygląd? Wiesz co, sama sobie pisz te swoje informacje! A nie mi się wtryniasz!!! Dobra, dobra, wybaczę ci. Ale to ostatni raz Julia, żebyś wiedziała!
A więc, tak jak już mam Wam powiedzieć, chyba będzie nowy wygląd, bo tamten jest już ponad miesiąc, i jest nudny. Ale tym razem Pani mówi, że będzie już sama wybierała. I playlistę z piosenkami też. No i dobrze, trochę jej podpowiem C;
Julia grzecznie mnie prosi, żebym przekazała Wam jeszcze jedną informację. A brzmi ona tak: "Bardzo dziękuje Anonim za podpowiedź, żeby było coś o Summerce. Natchnęło mnie :D Więc jak widzicie, opłaca się pisać xD Także, jeśli macie jakieś pomysły, to proszę o pisanie ich w komentarzach. Pozdrawiam Was, Julie!". No i to tyle od niej.
Well, chyba to już wszystko. Przez Julię straciłam wenę do pisania -.-'

Więc żegnam się z Wami, i do kolejnej Summerkowej notki!
~$ummer
[i Julie ;3]

5 komentarzy:

  1. Spoczko ^^
    Świetny wpis, Summer, pisz częściej :D
    Hmm... A ja chciałabym zobaczyć wszystkie mieszkania Twoich LPS ^w^

    Pozdrawiam x3

    PS: NN u mnie :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Hah, zostałam panią Anonim XD Aczkolwiek, bardzo dziękuje za wysłuchanie mojej prośby c; Oczywiście, podam link do bloga, jak tylko powstanie XD Jak zwykle bisty post ^^
    ~ Wielka Fanka Summer - "Nilu, która została panią Anonim"

    OdpowiedzUsuń
  3. Fakt 1,6,7,8,12,12,14,15 to taka Sierra xd chyba się polubią *-* notka genialna <3 może też zrobię takie coś ale ze Sierrą ? Zgadzasz się?

    OdpowiedzUsuń