niedziela, 30 sierpnia 2015

93. LPS: LPS'owy powrót do szkoły #6 - Summer radzi - nowa szkoła

Hej wszystkim! ^.^

Dzisiaj oczywiście kolejna notka z tygodniowego maratonu. Jak pewnie widzicie pojawiają się o dość późnej godzinie, ale ja mam tak:

RANO

Zrobię to później, mam mnóstwo czasu...

POŁUDNIE

Wychodzę na dwór, zrobię to trochę później...

POPOŁUDNIE

Zrobię to wieczorem, na dworze wszystko zaplanuję itd...

WIECZÓR

Muszę to napisać!!!


Więc piszę xDD

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

W szóstej części maratonu klawiaturę przejmuje... Summer. Da Wam kilka rad i...

OŁ JEAH!!! XDD

Summ! Zachowuj się! Wracając, shorthairka da Wam rady dotyczące zachowania w nowej szkole, lub podszkoli Was w... nawet nie wiem jak to nazwać xD Ale ten mistrzu pokaże co robić :D

Dobra, dobra, daj mi już tą klawiaturę. Odpowiem Wam na kilka pytań i pomogę zwalczyć stresa :D


1. Bądź naturalna!
Po co ktoś ma poznać jakąś postać którą sobie wymyśliliśmy? Jeśli zaprzyjaźnimy się z nim mocniej, w końcu tak czy tak zobaczy kim jesteśmy naprawdę. Udawanie nie ma sensu. Pamiętajmy też, że najlepsi jesteśmy będąc sobą!

2. Nie zmieniaj się!
Nigdy nie zmieniaj się dla innych. Pomyśl sobie: czy oni zmieniliby się dla Ciebie?

3. Nie chowaj się w kąt!
Logika nowej osoby: "Poczekam aż ktoś podejdzie do mnie i będzie chciał się ze mną zaprzyjaźnić...". Zastanów się: wszyscy będą się stresowali (albo przynajmniej większość) i bali podejść. Dlatego warto się przełamać i samemu do kogoś podejść, nawet jeśli jesteśmy nieśmiali. Ja nie jestem, ale moja Pani tak. Ale powiedziała, że postara sama się zaprzyjaźnić, a przynajmniej zakolegować.

4. Uśmiechaj się!
Szczerze? Nikt nie lubi smutasów! Uśmiechaj się do uczniów i nauczycieli, a na pewno będą o Tobie dobrze myśleli.

5. Bądź pozytywna!
Dlaczego ma się nie udać? Dlaczego ma być źle? BĘDZIE DOBRZE!!! Co może się stać? Uświadom sobie, że do Twojej szkoły chodzą tak samo normalni ludzie jak ty!

6. Masz czystą kartę!
Przecież nikt nie będzie wiedział jaką ocenę miałeś w poprzedniej szkole, albo z kim się przyjaźniłeś! Możesz pokazać nową siebie, lepiej uczącą się lub milszą ;3

7. Najważniejsze jest pierwsze wrażenie!
Pierwsze dni nauki czy nowe znajomości? WYKAŻ SIĘ! Ucz się dobrze, zawsze bądź przygotowany do lekcji i nie spóźniaj się. Uśmiechaj się i spróbuj zaprzyjaźnić :3

8. Obserwuj!
Nie wszyscy nam odpowiadają - to naturalne. Najpierw obejrzyj osoby z Twojej klasy - potem spróbuj zapoznać się z osobami które wydają Ci się okey ;3

9. Sam decydujesz o sobie!
Idziesz do gimnazjum i obawiasz się, że zaczniesz pić, palić i brać narkotyki? NIE! To ty decydujesz czy chcesz to robić czy nie, bo gdybyś chciał, mógłbyś zacząć już w podstawówce ;D Nikt nie może zmusić Cię siłom! I pamiętaj - to wcale nie sprawia, że jesteś doroślejszy!

10. Nie markowe ciuchy wcale nie znaczą, że jesteś gorszy od innych!
Nie musisz mieć Conversów i rurek by być świetną osobą. Jeśli ktoś będzie się z Ciebie wyśmiewał z tego powodu, to pamiętaj, żeby nie zwracać uwagi na takie dokuczanie. Bo nie po butach da się rozpoznać kto jest dobrą osobą, a po charakterze :)


I to własnie jest 10 zasad Summer, którymi powinniśmy się kierować! Pamiętajcie o nich <3

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Pozdrawiam
~Julie
 i $ummer

5 komentarzy:

  1. Czasem też tak mam z notkami x3
    Przydatne rady ^^
    Summer, nadajesz się na psychologa xD

    Pozdrawiam! ^^

    PS: NN u mnie :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Mądrze mówisz Summerko ;)
    Ciekawy post!
    Pozdrowionka c:

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja lubię collie :p30 sierpnia 2015 15:50

    Fajne porady! c:
    Summer dobrze mówi! :D
    Najbardziej podoba mi się "Masz czystą kartę!"

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mądre!
    Summer normalnie się wykazała XDD
    Pozdrawiam was obie i Sierra też bo się chce do klawiatury dostać -,-
    ~Marta
    ~Sierra♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Super post <3 Na pewno przydadzą mi się rady Summerki :) :) :)
    Mam jeszcze ważne pytanie : Jak dodać playlistę na blogspocie?
    Założyłam bloga, ale jeszcze zbytnio się nie łapię :(

    OdpowiedzUsuń