czwartek, 27 sierpnia 2015

90. LPS: LPS'owy powrót do szkoły #3 - FILM - My LPS School Morning Rutine

Hej <3

248 wyświetleń jednego dnia?! Jesteście najlepsi <333

AAAAAA!!! Maślaczek wróciła! Jestem z tego powodu bardzo szczęśliwa <3 Nie mogę się doczekać kolejnego wpisu <3 Życzę Ci szczęścia w pisaniu <3


Tja... znów nie mam zdjęcia. Znaczy mam, ale do sesji, więc nie mogę go jeszcze wstawić xD Ojć, wygadałam się xD Sesja już niedługo, czyli po tygodniu z PDS ;3
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Dzisiaj niespodzianka, czyli... My LPS School Morning Rutine (ale długa nazwa *.*), co w przetłumaczeniu brzmi mniej więcej tak: Moja LPS'owa szkolno - poranna rutyna :D

Mam nadzieję, że film Wam się spodoba :3


>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

:o -> :O -> :o -> :O

Kto zgadnie co to znaczy? :D

Pozdrawiam
~Julie

5 komentarzy:

  1. Świetny filmik! ^^
    Mam z rana podobnie, tylko że ja idę na piechotę do szkoły xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! Te minki to ja wiem ^^ Z naszej rozmowy o G4 XD. Nie zdradzę niech ktoś zgadnie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Superaśny ten filmik *.* <3 :>

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny film ale niepodoba mi się to że wpisy na bloogu nie są codzienne :/
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie żeby coś, ale w odbiciu samochodu widać twoją twarz
    Julie.... kocham po prostu kocham i jeszcze raz kocham twój blog
    Jesteś po prostu niesamowita łącząc szkole rodzinę yt i bloga
    Jesteś moją inspiracją do prowadzenia yt i bloga
    DZIEKUJE ��

    OdpowiedzUsuń