wtorek, 25 sierpnia 2015

88. LPS: LPS'owy powrót do szkoły! #1 - DIY - Drugie śniadanie dla LPS - kanapki i cukierki

Hej wszystkim!

Ale długo mnie nie było... 10 dni O.O Ale nie zapomnieliście o mnie i pisaliście <3 I wchodziliście <3 Dziękuje Wam bardzo! Ale nie bójcie się - tym razem powracam i to na długo!

Czemu mnie nie było? Byłam u Dziadków i nie miałam raczej jak pisać czy robić zdjęć. Ale najważniejsze, że wróciłam i mam dla Was niespodziankę - TYGODNIOWY MARATON NOTEK W STYLU: POWRÓT DO SZKOŁY!

I od razu odpowiadam na pytania: nie skopiowałam pomysłu od Marty, namówiłyśmy się we dwie na taki maraton. Bo jesteśmy przyjaciółkami i często wymieniamy się pomysłami na posty i często robimy coś wspólnie ^^


Ale o co będzie chodzić w tej serii/tym maratonie? Tak jak już mówiłam, przez cały ostatni tydzień wakacji, codziennie będą się pojawiały notki o tematyce szkoły dla LPS ^^ Bo każdy z nas przygotowuje się do szkoły - dlatego czemu nie przyszykować do niej także naszych ulubionych figurek? Pojawią się miedzy innymi fotostory, porady, DIY i na pewno coś jeszcze ^^

A maskotką PDS (Powrót Do Szkoły) jest...

Sophija ^^



Zaczynajmy!

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

W pierwszym DIY zajmiemy się tworzeniem głównego pokarmu uczniów - drugiego śniadania, czyli najczęściej kanapek i jakichś drobnych przekąsek. Dzisiaj stworzymy kanapki i cukierki dla naszych figurek ^^



Kanapki w papierze śniadaniowym ^^ Zaczynajmy!

Żeby zrobić kanapki potrzebujemy:

Różnokolorowych pianek

Nożyczek

I pistoletu z klejem na gorąco.

Czas na tworzenie!

1. Szykujemy sobie kawałek pianki w kolorze pieczywa - jasnego lub ciemnego.

2. Wycinamy prostokąt.

3. Dzielimy go na dwa jednakowe, małe prostokąty.

4. Zaokrąglamy je na górze tworząc kształt kromek.

5. Wybieramy kolory pianek do zrobienia wypełnienia kanapek:
- Różowy - szynka;
- Żółty - ser;
- Zielony - sałata.

6. Bierzemy różowy kawałek i przyciskamy do niego miseczkę z jabłkami od LPS...

7. W ten sposób odbije nam się kształt koła - plasterka szynki.

8. Wycinamy kółko - nie musi być idealne - szynka też taka nie jest ;3

9. Bierzemy kawałek żółtej pianki.

10. Dopasowujemy do kromki chleba i przycinamy na prostokąt.

11. Robimy dziury i wycinamy półokręgi z różnych stron sera.

12. Na koniec bierzemy zieloną piankę.

13. Wycinamy troszeczkę większy kawałek niż kromka.

14. Zgniatamy...

15. Rozciągamy...

16. Możemy też zrobić malutką dziurkę. Kiedy efekt nas zadowala, zabieramy się za sklejanie ^^

17. Tak wyglądają wszystkie elementy kanapki.

18. Bierzemy kromkę i nakładamy na nią trochę kleju na gorąco.

19. Przyklejamy sałatę.

20. Znów kleimy...

21. I przyklejamy ser.

22. Kleimy i dodajemy szynkę.

23. Po raz ostatni kleimy...

24. I dodajemy ostatnią kromkę! 

25. Jeśli chcemy, by wszystko wyglądało realistycznie, bierzemy brązowy pisak...

26. I kolorujemy skórkę :3

27. Tak wygląda kanapka z pomalowaną skórką :3

Rada: Jeśli jest ona zbyt wysoka, przytrzymaj ją mocno palcami, a trochę się zmniejszy :3

Mniam!

Jeśli chcesz możesz zapakować kanapkę w folię.

Układamy na środku folii...

I zawijamy!

Włóżmy jeszcze do śniadaniówki...

Mniam! Super drugie śniadanie!

Teraz zajmiemy się robieniem cukierków. Potrzebne nam będą:

Pianki, nożyczki i klej, czyli to co wcześniej xD

1. Bierzemy trzy paski pianki - dwie w tym samym kolorze i jedną inną.

2. Kleimy zielony (w moim przypadku) pasek.

3. Naklejamy różowy....

4. A na niego drugi zielony!

5. Przycinamy gdy coś jest za długie.

6. I tniemy na małe kwadraciki :3

7. Gotowe ^^

8. Jednak dużo efektowniej wyglądają...

9. Gdy zawiniemy je w folię <3

Wyglądają świetnie, nieprawdaż?

Mam cuksy ^.^

Wymiana? B)

<3

To już wszystko w pierwszej części PDS :3 Do jutra!

CZEEEŚĆ :D

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Ufff... gotowe xD No mam nadzieję, że ten pomysł się Wam spodobał ^^ 

Czy tylko u mnie leje?! O.O

Pozdrawiam Was <3
~Julie

9 komentarzy:

  1. Śliczne <33 Super! zrobię! Tylko piankę muszę kupić!
    Pozdrawiam cię koffana!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie tylko u ciebie -.- Ale to ślicznie wyszło *.* <3

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja lubię collie :p25 sierpnia 2015 08:08

    Nareszcie wróciłaś! <3 Kanapki i cuksy są świetne ^^ Zrobiłabym, ale:

    - moje będą pewnie wyglądać gorzej

    - rodzice W ŻYCIU nie pozwoliliby mi operować pistoletem

    - a, i pewnie skleiłabym sb palce/poparzyła się xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja lubię collie :p25 sierpnia 2015 08:15

      A, u mnie też leje, ale już mniej :)

      Usuń
  4. Super! Na pewno zrobię takie dla LPS.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny tutorial, ale czy wy musicie mieć wszystko takie same?
    Spoko że dzielicie się pomysłami, ale to już denerwuje :/
    No i cały czas tylko o tej Marcie piszesz i tylko jej komentujesz, jakby innych bloggerek nie było :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. po pierwsze. Nie mamy takiego samego.
      po drugie. robimy takom serie ale każda ma inne notki.
      po trzecie. nie pisze cały czas o mnie
      po czwarte. jesteśmy przyjaciółkami i powiemy sobie:nie możesz zrobić takiej podobnej notki bo ja mam taki pomysł .
      po piąte myślimy podobnie
      po szóste ona nie komentuje mnie cały czas.
      po siódme to że jesteśmy przyjaciółkami to znaczy, że ma na mojego bloga nawet nie wchodzić?
      po ósme ile razy Julie poleciła i podziękowała blogerkom takim jak Maślaczek i Liwia i Oktawia? No właśnie dużo!
      po dziewiąte wszystkim pasuje tylko ciebie denerwuje?
      Nie uznaj tego za hejt, tylko to prawda .

      Usuń
    2. Nie mamy wszystkiego takiego samego :) Nasze blogi trochę współpracują, dlatego mamy podobne posty, ale skoro czytelnikom to przeszkadza, to możemy robić to rzadziej, Marta na pewno nie ma nic przeciwko.

      Co do samej Marty - rozmawiamy praktycznie codziennie. Jak też pewnie zauważyłaś, dopiero wróciłam do bloga i do komentowania innych. Nie bój się, gdy będę miała czas, przelecę wszystkie blogi i skomentuje im notki ;3 Piszę o niej, a ona o mnie, ponieważ jesteśmy przyjaciółkami :)

      Pozdrawiam
      ~Julie

      Usuń
  6. Śliczne. Gdy ty coś robisz to wygląda jak prawdziwe. Cuksy są sweet♡
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń