środa, 26 sierpnia 2015

89. LPS: LPS'owy powrót do szkoły #2 - Moje przybory szkolne i torby/plecaki dla LPS

Hej ;3

Dzisiaj szybka notka, ponieważ jest 21:50 i pewnie większość i tak przeczyta to dopiero jutro, czyli 27. Ale obiecałam i dotrzymuję słowa, notka jest dzisiaj :)

Dzisiaj, czyli 26 sierpnia odeszła Maślaczek z bloga LPS Oczami Maślaczka. Jest mi z tego powodu bardzo przykro, ale niestety nie umiem na to chyba nic poradzić, to była jej decyzja. Link do jej bloga z notką pożegnalną: KLIK!

Liskowe etuiiii <33
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

 Dzisiaj pokażę Wam wszystkie moje zrobione przeze mnie rzeczy szkolne dla LPS. Let's go! :3

Zeszyty i małe notatniki idą na pierwszy ogień ^.^

Z serduszkami ♥

Dwa notesiki

Kolejne zeszyty...

I taki uroczy ^^ Uwielbiam jego kolory <3

A tu mamy kredki, ołówki i gumkę.

Tak wygląda przykładowa kredka <3

Ołówki ^.^

Długopis/pióro :D

 I gumka B)

Tutaj mamy mazaki :3

Zieleń i czerwień <3

Tornister :D

Z boku mamy kieszeń na picie.

Jest oczywiście otwierany xd

No i torby <33

Ta jest moja pierwsza, dlatego jest taka duża i ma takie kolory cx

Te dwie kocham ♥

I ostatnie dwie torby - bardziej poziome :'3
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>


Mój najpiękniejszy i najcudowniejszy kubek od herbaty z... lisem oczywiście <3

Lis Lover Forever <3

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Wybaczcie, że notka jest krótka, ale byłam ciągle na dworze i nie miałam nawet czasu o tym myśleć xD I wybaczcie za wygląd zdjęć, ale robiłam je przed chwilą. Ale przynajmniej są w dobrej jakości x3

Pozdrawiam Was <3
~Julie

5 komentarzy:

  1. Super! Śliczne rzeczy <33 A Etui... Boskie *-* Jaki słodki kubek! Fufny *-*
    Pozdrawiam cię koffana!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ups... nie odeszłam, znaczy tak jakby... no i wróciłam, bo przekonała mnie do tego moja przyjaciółka i czytelnicy x3
    W każdym razie jestem i na razie troszkę jeszcze pobędę na blogspocie x3

    A te rzeczy są świetne :3
    Zrobiłam kiedyś podobne kredki i ołówki ^^
    Będzie może tutorial jak zrobić torby :3

    Pozdrawiam x3

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja lubię collie :p27 sierpnia 2015 00:32

    O jaaa... Muszę takich rzeczy porobić <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Maślaczek wróciła, na szczęście.
    Te wszystkie rzeczy które zrobiłaś są naprawdę świetne, byłoby super gdybyś mogła zrobić tutorial, ja od dawna nie robiłam nic dla LPS własnoręcznie i chciałabym spróbować.

    ~ Destiny

    OdpowiedzUsuń
  5. Zakochałyśmy się w torbach... Wyszły Ci bosko! Robisz je z pianki?
    ~Kewi & Tusia ;*

    OdpowiedzUsuń