sobota, 29 sierpnia 2015

91. LPS: LPS'owy powrót do szkoły #4 - Moje zeszyty do szkoły - spóźnione

Witajcie!

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Chciałabym Was bardzo, bardzo serdecznie przeprosić za to, że wczoraj nie było notki. Bardzo źle się czułam i praktycznie nie wychodziłam z łóżka a potem jeszcze... nie ważne. Po prostu nie dałam rady, przez wszystkie wydarzenia dnia wczorajszego.

Dzisiaj byłam cały dzień na zakupach szkolnych i wróciłam kilka minut temu. Jestem wręcz wykończona, ale i tak postanowiłam napisać. Jeśli mi się uda, napiszę dzisiaj dwie notki - tą i jeszcze jedną, tak by rozkład się zgadzał. Ale nie ważne, zaczynajmy już.

Mam nadzieję, że mi wybaczycie. Jest mi bardzo, bardzo głupio, ale nie dało się inaczej. Nie miałam nawet chwili na napisanie posta. Przepraszam.
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Dzisiaj pokażę Wam zeszyty, ponieważ to już chyba wszystkie i jeśli będę dokupywać to jakieś bardzo wyjątkowe. Zaczynajmy :3

Tak wygląda wszystkie 35 zeszytów :33

Taki śliczny jelon xD

Wilk ♥.♥

Taki pies-człek :D

Cool koteł B)

Rower ^.^

Mops xDD

Paseczki ♥

"Duże rzeczy rodzą się z małych" ♥

Taka prawda :D

Alohaaa :3

Awww *.*

To mnie jakoś urzekło...

Kocham naszego starego Papieża. To chyba oczywiste, iż to zeszyt od religii.

Czy muszę mówić czemu to jest takie super? xDD

<3

Nawet, nawet :3

Od mamy :P

To jest piękne <3

Trójkąty /_\

AAA!!! LIIIS <33 Lisomaniacy, łączmy się!

Także od mamy ^.^

DOTS I

DOTS II

DOTS III

DOTS IV

DOTS V

DOTS VI xDD

A taki kot D:

Ptak i kwiaty :D

;3

A taki kuń xD

Apple B)

& Apple II B)

KOOOOCHAM <3333

A to z tamtego roku xd Błeee xD

I to wszystkie moje zeszyty A5 ^.^
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Awww, lisi kubek *.*

Pozdrawiam Was
I jeszcze raz przepraszam

Pijąca z lisiego kubka
~Julie

5 komentarzy:

  1. Dobrze że jesteś ^^
    Śliczne zeszyty! Najbardziej podoba mi się ten Aloha, z wilkiem i z lisem :D

    Pozdrawiam! :3

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja lubię collie :p29 sierpnia 2015 15:03

    JEST NOTKA! 8D
    Fajne masz te zeszyty. c: Dotsy są najlepsze!
    A ja już się martwiłam, co z blogiem... Ale ważne, że już jesteś c:

    OdpowiedzUsuń
  3. Najlepsze: Wilk, lis <33, dotsy i paski. Jeszcze świetny jest ten z misiem Boo XD. Też jestem liso maniakiem.Tak jak i wilko *__* . Aww *w* . Super, że już jesteś ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Najbardziej podobają mi się doptsy i te z cytatami <3. Mam ten drugi z jabłkami i ten różowy z dotsami ^^.

    OdpowiedzUsuń
  5. sprzedajesz je ?

    OdpowiedzUsuń