wtorek, 11 sierpnia 2015

84. LPS: Oprowadzenie po domach w PetShire!

Hej Wam wszystkim ^^

Dzisiaj notka pomysłu Maślaczka :3 Bardzo Ci dziękuje <33 Mam nadzieję, że spodoba się i jej i wszystkim innym czytelnikom ;)

Serdecznie dziękuje wszystkim komentującym! Napisaliście już 71 komentarzy! Dobijemy do setki? :3

Zauważyliście, że ostatnia notka na LPS'owych blogach (maslaczeklps.blogspot.com, forever-lps.blogspot.com, love-lps-blog.blog.onet.pl a także nowym - niluilps.blogspot.com i moim) notka pojawiła się ostatnio 9 sierpnia? Na tych wszystkich xD Wczoraj nic... ale mam nadzieję, że dzisiaj znów wszyscy napiszą ;D

Nie uwierzycie... zrobiłam wreszcie zdjęcie! :D

Hahaha, Summer w parasolu xD

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Któż mógłby Was więc oprowadzać po mieście oprócz kotki shorthair, która zna wszystkich? NIKT! Oczywiście przed Wami Summerka :D
Oddajemy jej klawiaturę xD

Dziękuje milordzie :3 

Hej wszystkim! Dzisiaj będę oprowadzać Was po domach i mieszkaniach mieszczących się w PetShire. Zaczynajmy!
Tak przy okazji, to jest moja nowa deskorolka ♥ Odlotowa, nie?  

No to jedziemy!

Tutaj jest dom Cler, do której wprowadziła się jej przyjaciółka - Megan.

Mieszka tu też kot Cler :3

Niestety, nie ma ich w domu :/ Dobra, jedziemy dalej!


Teraz oprowadzę Was po moim domu ^^

To jest przedpokój :D Nie ma tu raczej nic ciekawego, więc zostawię deskorolkę i ruszajmy dalej!

Tutaj jest łazienka ^^

Jej prawa część - toaleta, umywalka, szafka i kilka innych rzeczy ^^

I moja wanna <33

To jest chyba jedno z moich ulubionych pomieszczeń - garderoba!

Wieszaczek ^^

Mam tu dużą szafę i mały koszyk, w którym leżą drobiazgi.

Tutaj jest pokój do pracy Zacka.

Ma tu biurko, laptopa, komórkę, jakiś puchar i coś tam jeszcze, ale ja tu nie powinnam wchodzić więc uciekam x3

To jest właśnie mały pokoik w którym się maluję i czeszę ^^

Mam śliczną toaletkę <3

Z tyłu leży koszyk pełny szczotek, grzebieni i lusterek :o

To jest kuchnia/

Stół z wazonikiem ^.^

A tu jest lodówka i pojemnik na naczynia.

Ten pokój to sypialna ;3

Mam bardzo wygodne łóżko <3
[Julie: To rozmazane zdjęcie xdd]

A tu jest strych.

Hej Zackie, co tu robisz?

Prasuję.

Tak ogólnie wygląda strych ^^

Tutaj jest kącik Buena.

I jakieś różne inne rzeczy xD

Więc tak prezentuje się mój dom ^^

Jedziemy do Kiry! 

Jesteśmy :3

Hej Kira, mogę oprowadzić czytelników po Twoim mieszkanku?
- Jasne!

Tak wygląda całe mieszkanie.

Tu jest łóżko, stolik, laptop z firmy A, B, C i plecak.

A tu wgląd na lewą stronę mieszkania.

- I moja ulubiona część pokoju - taki jakby fotel - poduszka :3

Dzięki Kira, ja już lecę dalej!
- Cześć ;3

Teraz idziemy do mojej najlepszej przyjaciółki - Vinyl!

- Hej Summer ;3 
- Skąd wiedziałaś, że przyjdę? :o
- Kira dzwoniła do mnie i Jees ^.^
- Spoko x3

Więc tak wygląda całe pomieszczenie.

Śliczna, duża toaletka <3

Cała kolekcja perfum - Vinyl je uwielbia ;3

Śliczne lustra :3

Komoda w gwiazdki :3

Łóżko, stoliczek i okulary do spania.

Książki i plecak ^^ Vin kocha czytać...

Poprawiamy look :D

- Summer, chcesz pić?

- Nie, dzięki kochana. Ja lecę na górę, do Jeesie ^^
- To cześć :3

- Hej Jeesi ^^ Mogę oprowadzić czytelników po Twoim mieszkaniu?
- Hej Summer ^^ Jasne, nie ma problemu ^^

Tak wygląda całe pomieszczenie ^^

Śliczne łóżko, okularki i plecak.

Tabliczka z imieniem ^^

Stolik...

I biurko - toaletka.

Z lustrem oczywiście ^^

Stołeczek z ulubioną książką Jees.

- Dzięki Jeesie, ja już lecę ^^
- Cześć ^^

Tak więc wyglądają wszystkie domy w PetShire. To cześć!

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

PRZYPOMINAM WAM O KONKURSIE, PONIEWAŻ ZOSTAŁY JUŻ TYLKO CZTERY DNI! LINK DO KONKURSU:[LINK]. OCZYWIŚCIE KAŻDY MOŻE WZIĄĆ UDZIAŁ, I ZGŁOSIĆ SIĘ NAWET DZISIAJ ;3

Pozdrawiam Was gorąco <3
~Julie

5 komentarzy:

  1. Super post i fajne domki! Zastanawia mnie tylko zakaz kopiowania na twoim blogu. Utrudnia i to bardzo :/. Nie mogę sobie nic otworzyć w nowej karcie a jeśli chodzi o kopiowanie zdjęć to i tak da się je skopiować więc uważam, że to trochę bez sensu. Ale jeśli Ci to odpowiada to ok. nie chcę Cię krytykować ;].

    OdpowiedzUsuń
  2. Haha, faktycznie CX Tak wyszło CX W tym samym dniu CX Ale z nas zgrana paczka <3 Tak, dziś coś napisałam XD Wczoraj nie miałam czasu ;-;
    ~ Nilu,
    z bloga
    niluilps.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne domki! A no faktycznie ;3 summer to dopiero petarda xd (w sensie że jest no wieszbtakabwybuchowa -szalona )
    -tutaj Sierra. Summer masz śliczny domek <3 Vinyl do mnie podobna dosyć *-* z wyjątkiem że mam chyba 1perfum. Popisemy dzisiaj na petmail ?
    ~Marta2003
    ~Sierra
    Ps.;nie zalogowana bo na telefonie

    OdpowiedzUsuń