poniedziałek, 31 sierpnia 2015

94. LPS: LPS'owy powrót do szkoły #7 - OSTATNI - Koniec wakacji [RIP WAKACJE 2015]

Hej :o

Wiecie, że dzisiaj 31 sierpnia?



>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Nie będę Was już więcej dobijała... żartowałam xDD


No dobra, koniec tych memów. Czy tylko mnie te wakacje minęły dość szybko? 
W sumie, to nie całe. Pierwszy miesiąc nawet trochę mi się dłużył, za to drugi minął z prędkością światła. Nie wiem czemu, ale jakoś tak to wyszło xD 

Gdzie byłam? 

Nad jeziorem, u Dziadków i w domu. 

Co przeżyłam?

Zabawy, kąpanie się w jeziorze, granie w Policjantów i złodziei ze wszystkimi, ognisko, nocne chodzenie po "obozie", naukę pływania, robienie zdjęć i filmów, granie w nocy z kuzynkami, śpiewanie, życie w zgodzie z szyszkami, grill, wymianę LPS'ami, oglądanie Kliniki urody z mamą, zjedzenie śladowej ilości pizzy, wychodzenie na podwórko ze znajomymi i przyjaciółmi, czesanie się w rozmaite fryzury, pisanie notek na bloga, montowanie filmów, rocznicę, założenie półek, sprzątanie w pokoju, SMS-owanie, rozmowy i pisanie maili, poznanie Marty <3, zajadanie się żelkami, imieniny, tysiące wyświetleń na moim blogu, przegadane przez telefon godziny, wysłanie pocztówek, mnóstwo DIY, zabawy z psem, podpieranie sufitu, oglądanie ludzi na YT, śmiechy i smutki, poszerzanie wiedzy i rozsadzanie pokoju. 

W sumie jestem bardzo zadowolona z moich dwóch miesięcy luzu. Teraz czas na szkołę, w który mam nadzieję wejdę w dobrym humorze.

Życzę Wam powodzenia w nowym roku szkolnym ( który zaczyna się za równo godzinę i dwie minuty od teraz ) ;3 <33

Pozdrawiam Was
~Julie

8 komentarzy:

  1. Te wakacje minęły za szybko. Wciąż nie mogę uwierzyć, że znów stoję w czarnej spódnicy...

    OdpowiedzUsuń
  2. Hunter Potter LPS1 września 2015 10:21

    Ja tam się cieszę :3 My friends in school tęsknią very to me xD Ah ten mój angielski ;-; xD Pzdr.
    ~Hunter :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Super! Te wspomnienia <33 podsłodziłaś mi trochę xD Okropnie szybko minęły wakacje...

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Jbc. zmieniłam sb nick, wcześniej byłam "A ja lubię collie :p"

      Usuń
  5. Wakacje były za krótkie xD

    ~natik

    OdpowiedzUsuń