sobota, 21 lutego 2015

Zmiany, zmiany!

Hej milordy :33

Nie dałam numeru, bo to tylko taki post informacyjny.

Yay, pojawiła się muzyka :3 To pierwszy blog na którym nauczyłam się ją dodawać, i jestem z siebie zadowolona, mimo, że raz wszystko mi się wyłączyło -,- Ehhh xD Ale i tak jest super <33 Kocham tą muzykę, a jak Aam się nie podoba, to przewińcie, i znajdźcie coś dla siebie :3 xD
Ogólnie mamy już 350 wyświetleń, i tak bardzo się cieszę <33 Dziękuje Wam <33
Piszę jakiś tam scenariusz, zobaczymy czy cokolwiek z tego wyjdzie.
Jaram się weekendem.
Pozdro dla RoxinaszeLPS, mojej przyjaciółki, i wszystkiego najlepszego z okazji urodzin! Mnóstwo LPS <33

[EDIT - kilka minut później]

Dodałam jeszcze: śliczny proszek za kursorem, "Ile jesteś na blogu", strzałkę do góry, no, i oczywiście jak widać zmieniłam styl na "słitaśne" paski :33

Dobra, już kończę xD

Papatki skarby
~Julie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz