sobota, 7 lutego 2015

18. Ale mam wenę! / Moje Babies

Hejuuunia :3

Ale mam dzisiaj wenę xD

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Jak wiecie, dzisiaj na blogu pojawił się wpis Ambergold, gdzie moja kotka mówiła trochę o rodzinie. Dzisiaj naszło mnie na czytanie wpisów o ciążach naszych figurek - Katheriny, Kosmyk... tak jakoś mnie naszło. I jak ja chcę, żeby moja Summerka miała dzieci xD Ale niestety - jest jeszcze za młoda. Ma tylko 15 lat, a Zack chyba 16. Więc wiecie xD Bo w sumie, to niby mieszkają razem, ale ślubu i wgl. jeszcze nie wzięli. Chyba logiczne.

Ale wiem już jakie dzieci będą mieli, ale Wam nie zdradzę, buhaha xD Pokaże więc moje Babies :33


Ten zestaw dostałam na jakieś Święta :3 Bardzo go lubię, ten wózek jest prze słodki.




I tego konika :33 Jest prze uroczy!!!

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Heh, czekam teraz na 9 kwietnia, urodziny Summer i Brithney. Będzie super :33

Pozdrawiam

~Julie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz