poniedziałek, 23 lutego 2015

27. Konkursik blogowy?

Hijo de la Luna skarby :33


Cio tam u Was? U mnie okey, czuje się dobrze, jutro już pewnie idę do szkoły.

DAM DAM DA DAM DA DAM DA DAM!

Uwaga! Uwaga!

Ogłaszam konkurs blogowy, z okazji pół tysiąca wyświetleń!
Na czym polegać będzie konkursik? Musicie zrobić zdjęcie swojej ulubionej figurki, w stylu pór roku. O co chodzi? Każdy z Was, może wybrać porę roku, którą lubi, lub na którą ma jakiś pomysł. Od lata, po zimę, od jesieni, po wiosnę :D Fotka może być zrobiona telefonem, bądź czymkolwiek innym :33 Byle, by była dość dobra jakość :D Nie musicie koniecznie wychodzić na dwór. Zdjęcie może być zrobione tak samo dobrze w domu, kawiarni czy sklepie :D
Wystarczy zrobić fotkę, na temat jednej z pór roku!
Wziąć udział może każdy, kto tylko zechce :D Nie musicie mieć nawet bloga :D

Mam nadzieję, że ktoś wyślę prace. Możecie je przesyłać do 15 marca. 16 pewnie pojawią się wyniki. Nie musicie zgłaszać się w komentarzach!

Pracę należy wysłać na e-mail: modelka345@gmail.com
W temacie należy napisać: Konkurs blogowy
Dodatkowo proszę o krótki opis:

Imię i nazwisko figurki:
Imię lub nick właściciela figurki:
Wiek figurki:
E-mail opiekuna:
Blog opiekuna: (jeśli jakiś macie :P)
Wybrana przez Ciebie pora roku:

No i to tyle! Oczywiście, będą nagrody :D

Wyróżnienia:

Jeśli masz blog:
- trzy komentarze;
- dyplom;
Jeśli nie masz bloga:
- 1 pomysł na zabawę;
- dyplom;

3 miejsce:

Jeśli masz blog:
- 5 komentarzy;
- dyplom;
- dodanie Twojego bloga do listy polecanych blogów na mojej stronie;
Jeśli nie masz bloga:
- 2 pomysły na zabawę;
- dyplom;
- odpowiedzi na pytania (wyślę Ci e-mail, że masz 3 miejsce, i wtedy możesz mi zadać pytania na które odpowiem);

2 miejsce:

Jeśli masz blog:
- 10 komentarzy;
- dyplom;
- dodanie Twojego bloga do listy polecanych blogów na mojej stronie;
Jeśli nie masz bloga:
- 3 pomysły na zabawę;
- dyplom;
- odpowiedzi na pytania (wyślę Ci e-mail, że masz 2 miejsce, i wtedy możesz mi zadać pytania na które odpowiem);

1 miejsce:

Jeśli masz blog:
-15 komentarzy;
- dyplom;
- dodanie Twojego bloga do listy polecanych blogów na mojej stronie;
- przeprowadzenie z Tobą wywiadu i opublikowanie go na moim blogu;
Jeśli nie masz bloga:
- 5 pomysłów na zabawę;
- dyplom;
- odpowiedzi na pytania (wyślę Ci e-mail, że masz 1 miejsce, i wtedy możesz mi zadać pytania na które odpowiem);
- przeprowadzenie z Tobą wywiadu i opublikowanie go na moim blogu;

To się napisałam xD

Zapraszam do wzięcia udziału ;D

Pozdrawiam i życzę powodzenia!
~Julie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz