sobota, 7 lutego 2015

16. Bal? Jaki bal... :3 Urodziny i Wielkanoc już niedługo...

Hijo!

Dziś notka trochę bardziej o czymś x3

Ta 15 to na serio było o niczym xD


No dobra, zaczynajmy!

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Heh, Summer ma ostatnio tyle na głowie, że totalnie zapomina o balu walentynkowym! Na razie znowu wprowadziła się do Vinyl, bo u niej w domu trwają cały czas prace, wnoszenie mebli, malowanie i takie tam. Więc Zack haruje a ona sobie uciekła do Vinyl xD To oczywiście bardzo chętnie ją przyjęła, no bo co w końcu? Najlepsze przyjaciółki na świece :3 Więc skutek taki: prace jak trwały, to na razie się zastopowały, bo to zawsze Summer nad wszystkim czuwa. Boję się, że nie uda się zorganizować balu...

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Och tak! Moje urodziny już za 2 miesiące! I to kilka dni po teście szóstoklasisty :/ Akurat wypada w Prima Aprilis xD Moża koleżanka z klasy mówi, że jak napiszemy, to każą nam pisać jeszcze raz, bo to kawał był xD Oby nie xD

Ale już tak na serio, to urodziny moje, Summer i Brithney już wręcz za chwilę! Bo czas tak szybko mija!

Ja, zrobiłam więc w necie przeszukiwanie tortów z LPS :3 Pokażę Wam kilka które mi się podobają :33


Świetny, nieprawdaż? Jest bardzo ładny! Kolory ma dobrze dobrane, i te LPS :3 Oczywiście ja bym zastąpiła je innymi: Summer na środku, Zack, Chelsy, Vinyl i Vajperek na tyle :33 Kocham <3 Albo jeszcze lepiej: niech rodzice tam poustawiają moje LPS-owe prezenty urodzinowe xD


Ten jest prze-śliczny!!! Na prawdę, te kolory i nawet figurki... jak ja chcę mieć tą sarenkę! Tort wręcz idealny! 


Ten również mi się podoba, tylko żeby był jeszcze taki duży a nie malutki :33


Ten jest... nie mogę się wysłowić! Piękny, dobrze dobrana sceneria, kolory, figurka! Idealny! I jeszcze prze-urocze babeczki <3


No i to byłby przegląd LPS'owych tortów, które mi się podobają. Reszta które widziałam nie były takie ładne, więc wstawiam tylko te najlepsze. I nie, nie wstydziłabym się mieć takiego torta na 13 urodzinach ^-^

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Ogarniacie, że Wielkanoc również będzie wręcz zaraz? Ja mam nadzieję na dostanie jakiegoś LPS'ka, ale... no nie wiem, czy to się ziści :D Cóż... 
Postanowiłam, że nie będę wstawiała jeszcze innych bezsensownych obrazków, i robiła ocenki wielkanocnych zestawów LPS, które i tak znajdziecie na większości blogów :33 A mój jest wyjątkowy, i na razie nie wstawię :33 Buahahaha!

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Dzięki za przeczytanie!

~Julie

Ps. Słyszałam, że petki chcą coś zrobić na moje urodzinki! Cool :3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz