sobota, 14 lutego 2015

22. Nowy petek!

Hijoooo!!!

Nawet nie wiecie jak się cieszę! Zeza kocham Cię <333

Zezunia sprzedała mi shorthairkę, która jest prze śliczna <333

Nie jestem pewna, ale to taki jakby prezent walentynkowy x33 No bo dziś walentynki w końcu, nie?! To znaczy zapłaciłam za nią, ale... liczą się chęci, nie?!

Chcecie wiedzieć jak wygląda? Nic łatwiejszego!










































































No, jeszcze trochę!


















































Jedziesz, jedziesz!


































Jeszcze troszeczkę!



























Dalej...



























...dalej...





























...dalej...


























... nie no, nie będę Cię już tak męczyła xD...






























...tylko troszeczkę...


























... ociupineczkę...


























Dobra, oto ona :33



























No masz! Skoro Ci tak zależy...


























Oto Megan Teylor!



Kocham ją! To będzie przyjaciółka od serca Summerki, więc zajmie też ważne miejsce w moim sercu ;33
Dostałam jeszcze dwie pary okularków i lusterko i jest cudnie :33 Króciutki opiiisik :33


Imię: Megan
Nazwisko: Teylor
Ksywy: Megan, Meg, Teylor
Wiek: 15 lat  x33
Data urodzin (przybycie do mojej kolekcji): 14.02.2015
Mój shorthair: Ósmy
Zainteresowania: Modeling, muzyka, grooming (fryzjerstwo dla zwierząt), sporty.
Chłopak lub partner: Żaden

No i to tyle o Meguni :33

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Ogólnie u mnie raczej żadnych zmian, oprócz tego, że Leon zerwał z Navvy ;'( I to wczoraj, dzień przed walentynkami :(( Biedula, o 23 dzwoniła do Vinyl, z kolei ta do Summer, i razem się spotkały w mieszkaniu Vinylci. No i gadały do późna, a potem zasnęły, mimo wypitej kawy x3

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>


To już wszystko na te walę tynki (które jak uznała Nancy trzeba obchodzić drąc się na tynk: JAK ZARAZ NIE PRZESTANIESZ ODPADAĆ, TO CI PRZYWALĘ!!!)!

Papatki
~Julie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz