niedziela, 22 lutego 2015

25. Głupia matma, Summer odrabia zadania domowe. / "Nie wstydź się tego co kochasz" ~TheHuskyLps

Hejunia :33

Tu jak zwykle wasza SwerwingPond10... nie, nie, pomyłka! Za dużo... ehm... miliarda innych rzeczy, i przymierzania się do nagrania czegokolwiek? xD Dobra, tu Julie. Więc zaczynajmy posta...

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Mimo, iż jestem chora, muszę odrabiać jakąś tam pracę domową, ćwiczyć do Testu Szóstoklasisty, i tych pozostałych... głupia matma. Ehhh...

Jednak, jako, iż moja kochana Summerka nie może mnie odstąpić na krok, również musi robić zadania. BUAHAHA XD Zlecam zrobienie jakiejś pracy domowej figurce... okey...

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Jak ja kocham te słowa "Nie wstydź się tego co kochasz" <33 TheHuskyLps na prawdę powiedziała coś pięknego <33

Ja się nie wstydzę. Po prostu, ot tak. Kocham LPS, i nie muszę tego ukrywać. Co z tego, że jakaś dziewczyna z mojej klasy, robi na tablicy serduszko, a w środku moje imię i nazwisko + LPS? No i co? Niech każdy wie, że kocham te małe figurki. Całym sercem. Ciągle o nich mówię, myślę, a nawet trzymam zdjęcie mojej najukochańszej Summerki w piórniku, który codziennie zabieram do szkoły. No i co? To coś złego? Nie. Ja nie wstydzę się swojej pasji, do tego stopnia, że mogłabym chodzić z logiem LPS na koszulce. Nie, nie robię tego. Dlaczego? Bo jej nie mam.

Mimo, że się czasem z Ciebie śmieją, mówią, że głupie i dziecinne, może dawać dużo plusów. Na przykład? Na przykład jeśli jakaś osoba chce sprzedać LPS, zwraca się do mnie. Bo może będę chciała. I dzięki temu mogę zdobyć dużo figurek. Myślicie, że gdybym nie powiedziała, że kocham LPS, Zuzka zwróciła by się do mnie "ot tak", czy nie chciałabym kupić Megan? Nie, myślę, że nie.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Tą notką pełną przemyśleń żegnam się z Wami.

Do kolejnej notki!

~Julie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz