piątek, 13 lutego 2015

21. Cesia na blogu? / PetShire

Hijo :33

Co tam u Was skarby?

Pewnie zauważyliście posta, który pojawił się jeszcze dzisiaj? Jest to pierwszy post Cysi! Tak, moja Cesia będzie pisała bloga razem ze mną xD Fajnie wyszło, nie? Na pewno polubicie jej posty, bo jest kochana ♥ Moja Best Friends Forever ma świetny humor, no bo co w końcu? Czemu nie xD
Cesia zapewne nie będzie pisała tak często jak ja, ale jak coś, to się jej pytajcie xD

Wow, już prawie 300 wyświetleń! Bardzo Wam dziękujemy!

Zauważyliście, że już jest 20 postów? Właśnie z tej okazji zaproponowałam Cysiencji pisanie bloga xD Czyli wychodzi na to, że przy 100 notce byłoby już 6 autorów xD Nie, spokojnie, będę tylko ja i Cysiulka. Niom xD

Widzieliście już, żeby na jakimś blogu o LPS pisały dwie osoby? Bo ja jeszcze nie, cool! B)

Ogólnie nie porabiam nic, tylko oglądałam dziś piękną serię filmików - There She Is!! na kanale misiek200m. Dam Wam linka milordy -> https://www.youtube.com/watch?v=7TrdAF-yJfw , na prawdę, warto obejrzeć. Piękne.

Dobrze, przejdźmy do dalszej części posta...

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Zapewne macie miasto w którym mieszkają wasze LPS, prawda? W moim przypadku jest to PetShire (czyt. PetSzajer).

Ostatnio tata zamontował mi tu półkę! Jest to ulica mieszkalna. Od lewej znajdują się tu: mieszkanie Vinyl i mieszkanie Jeesie (one są jakby na sobie), sklep Sarabi i Nilsy, dom Summer i Zacka, dom Cler. Oprócz tego, na moim całym biurku jest Plac Handlowy.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

To już wszystko, no bo w sumie Cesia wrzuciła już posta, no to co? :D

Papatki!
~Julie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz