piątek, 6 lutego 2015

15. Nie mam pomysłu na temat :3

Hijo de la Luna!

Cio tam u Was? Ja się śmieje z najnowszej reklamy Play: "Co robisz dziś wieczorem? Nic... To mi dzieci popilnujesz" xD Hahaha xD Roger by się uśmiał xD

A mając na myśli Rogerka, chodzi mi oczywiście petka z bloga Bullcio Maniaczki - Pamiętnika Rogera :3 Kocham, i czytam od dawna... szkoda, że już nieaktywny... No cóż ^-^

Dziś się popłakałam słuchając Fan Fica Goodbay My Friend (jeśli chcecie, to posłuchajcie sobie u Miśka200m na YT :3) :'( Takie to piękne! Ale smutne :'( Warto znać!

Ogólnie nie za bardzo wiem co pisać, chcę tylko powiedzieć, że zdecydowaliście się na to, bym pokazywała rzeczy z mojego dzienniczka :3 Ja sama byłam na tak, więc się cieszę :33


To dziś na tyle, bo nie mam jakoś weny, ale chwała, że dziś piąteczek! :33

Pozdrawiam
~Julie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz