sobota, 7 lutego 2015

17. Wywiad z Summer i Zackiem

Cześć!

Tutaj Amber - PetShire'owska (czyt. PetSzajerowska) dziennikarka! Może moje zdjątko?

Waka, waka! *

Ja podpisuję się A, Summer - S, a wypowiedzi Zacka to Z. Let's get started!

A: Witajcie!
S: Cześć.
Z: Hej.
A: Dziękuje, że zgodziliście się na wywiad!
S i Z: Nie ma sprawy ^^
A: Dzisiejszy temat to rodzina. Macie jakąś rodzinę tu, w PetShire?
S: Tak. Moją siostrę Honey, tatę, mamę i kuzynkę. No i Zacka oczywiście ^^
Z: Summer i moje rodzeństwo - Toma, Rocksett i Reviana.
A: Od dawna jesteście parą?
S: Od kiedy się spotkaliśmy :3 Wiedzieliśmy, że to przeznaczenie <33
A: Czy planujecie dalszy związek? 
Z: Tak, chcemy wziąć ślub.
S: Oczywiście, nie w tym wieku :3 
A: Właśnie, o ile się postarzacie? W sensie ile lat macie więcej co rok?
S: Pani ustaliła, że starzejemy się o pięć lat, więc ja będę mieć 20...
Z: ...a ja 21.
A: Dobrze. Czyli planujecie wziąć ślub po "urodzinach"?
S: Taki mamy plan ^^ O ile Zack mi się oświadczy :D
A: Czy chcecie mieć dzieci?
S: Ja bardzo! Najlepiej córeczkę <3
Z: Ja również chciałbym zostać ojcem. Ale jeśli już, to również po urodzinach.
A: Zack, ty wolałbyś mieć córkę, czy synka?
Z: Chyba synka, ale córeczkę również ^-^
A: Ile chcielibyście mieć dzieci?
S: Ja dwójkę.
Z: Ja tak samo.
A: Dobrze, serdecznie dziękuje wam za wywiad!
S: Nie ma sprawy!
Z: ^^

No i to na tyle! Dzisiaj dość krótki wywiadzik, ale spodziewajcie się kolejnych! Jeśli chcecie, piszcie jakie tematy chcielibyście byśmy poruszyli, i z kim wywiad ma być przeprowadzony!

Ambergold (czyli Amber)

<Tu Julie ^^ To był dość krótki wywiadzik, ale to już drugi post dzisiaj, więc tak jakoś wypadło ^^ Papatki>













* Tylko bloggerki wiedzą o co chodzi :33

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz