piątek, 13 lutego 2015

20.Blogowanie Cysi i jej LPS

Cześć! Piszę pierwszy raz na na blogu :). Mam na imię Marcela (zdrobnienie: Cysia, Cesia lub Nasari XD), mam naście lat i jestem BFF Julie ♥♥♥. Moją pasją jest malowanie, lepienie z modeliny itp. No i oczywiście zbieranie LPS. Kolekcjonuję je od kilkunastu lat, ale zaczęłam poświęcać im większą uwagę dopiero na początku roku 2013. 
 Mam około 50 figurek LPS, więc nie za dużo, ale lepsze to niż nic. Mam dopiero 8 popular-sów. Jednego, szarego collie -Ricka, spanielkę, fioletową z jajek wielkanocnych - Bellę, 3 dogi: brązowo-biały z gwiazdkami w oczach - Brayana,taki szary z różowym noskiem -James, białego - Toma, 3 shorthairy: różowa (była w zestawie z jamniczką)- Luna, żółta, zielone oczy - Saphira i moja ulubiona fioletowa shorthairka - Harriet.
Chcę jeszcze dodać, że jedząc tego posta pisałam owsiankę, znaczy pisząc bloga jadłam owsiankę. A Julie z kolei ogórki kiszone ;). Ogórki i owsianka to niezbyt dobre połączenie xD.
 Pozdrowienia,
   Owsianka, nie inaczej... Nasari ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz