środa, 26 września 2018

135. LPS: 5 tradycji kolekcjonerek LPS, które nie zmieniły się mimo upływu czasu

Hej kochani!

Witajcie w dzisiejszym poście! ^^
Co u Was? U mnie masa przygotowań do koncertu i w ogóle strasznie dużo się dzieje, ale czas na bloga i LPS zawsze się znajdzie ♥

Odpowiedzi na komentarze:

loke♥: Śliczne zdjęcia! Aż i mnie się zachciało zrobić jakąś sesję, tak kocham jesień... Pod względem wizualnym to chyba najlepsza pora roku... <3
Aww dziękuję ♥ Zgadzam się, jesień jest chyba najpiękniejsza <3 Tym bardziej chętnie zobaczyłam sesję innej bloggerki, więc lokeś, liczę na to, że niedługo uda Ci się ją wykonać ^^

Karmel ♥: 
Śliczne zdjęcia, też muszę się niedługo wybrać na taką jesienną sesję ^^! I wgl podziwiam cię, że tak często piszesz na blogu ♥, ja ostatnio piszę raz na miesiąc x,D...
Dziękuję ♥ Tak samo, z chęcią zobaczę Twoje jesienne zdjęcia ^^
Staram się jak mogę ^^ Gdy mam mniej lekcji piszę notkę na zapas i jakoś się udaje :>

Hipis (Egon): ooo, nie wiedziałam o twoim blogu :O
A ja o Twoim wiem ;D Miło mi Cię tutaj powitać ♥

Tajemniczy świat LPS: 
Ja też muszę się wybrać na jesienną sesje bo na moim nagłówku jest plaża xD Jak ja uwielbiam zdjęcia Petków na takich jesiennych liściach <3 Najbardziej mi się podoba zdjęcie nr 1 i nr 16 :3 Jak cuś to ja się mogę zgłosić do takiej jakby wymianki ^^
Dziękuję ♥ Nie mogę się więc doczekać Twoich jesiennych zdjęć ♥
Bardzo mnie to cieszy! ^^ W takim razie, podeślesz mi swój e-mail? Możesz też napisać do mnie: modelka345@gmail.com (tak, wiem, piękna nazwa xD).

xxCanda: 
Aww, też uwielbiam jesień 🍁☔ Zresztą jak każdą porę roku, bo każda ma w sobie coś wyjątkowego ❤. Takk, tamto zdjęcie nadawałoby się na nagłówek!!Ten szaliczek= ♡!!! I w ogóle dogowi do twarzy z tą heterochromią 👀 ;3 No i kolorki LPS'ków współgrają z jesiennymi barwami 👍🐾🍂 Możesz sobie zmienić w obs. czy linkach, u mnie zmieniony adres bloga jak coś: https://xxcandalpsblog.blogspot.com.
Zgadzam się, każda pora roku ma w sobie coś magicznego ♥
Dziękuję, ten szalik i heterochromia Zacka to moje życie xDD
Właśnie w ten sposób wybierałam figurki, by kolorystycznie pasowały. Bardzo mi miło, że to zauważyłaś! ♥
Zmienione ^^


miniCreaturesWorld: Zaczynam przekonywać się do Melissy dzięki twoim zdjęciom, chociaż nigdy mi się ten LPS nie podobał. :'D
Miło mi to słyszeć ^^ Mi w ogóle te nowe generacje za bardzo się nie podobają... ale Meli ma w sobie coś takiego, że po prostu... no sama nie wiem, jest przeurocza i tak strasznie fotogeniczna ^^ ♥

Tak się zastanawiam:
a) Czy na komentarze odpowiadać w poście, czy w odpowiedzi na Wasz komentarz;
b) Czy jeśli odpowiadać w poście, to na początku, czy na końcu;
c) Czy jeśli odpowiadać w poście, to dodawać całe Wasze komentarze, czy tylko nazwę komentującego?

Będę wdzięczna za Waszą opinię ^^


I z góry przepraszam Was za jakość zdjęć w tym poście
Niedługo zrobię jakieś lepsze :'3
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Czy zastanawialiście się, jakie tradycje kolekcjonerek LPS przetrwały lata? Dzisiaj postanowiłam opowiedzieć Wam o kilku ^^


1. LPS jako my
Czy Wy też mieliście kiedyś figurkę, która Was reprezentowała? Taki LPS ma charakter i zachowania podobne do właściciela, może być także podobny z wyglądu.
 Każdy, kto jest ze mną dłużej wie, że u mnie jest to Summerka ^^

2. POPy, czyli popularne figurki
Kiedyś były to sarny, konie, chihuahuy, beagle oraz spaniele. Teraz znane wszystkim collie, shorthairy, jamniki, dogi niemieckie oraz... spaniele. Tak, co ciekawe, ten ostatni kształt zawsze należał do najbardziej lubianych i znanych kształtów ^^
Na drugą generacją POPów wpłynęły przede wszystkim zyskujące uznanie LPS'owe seriale.
POPy jak były tak i są, chociaż w trochę zmienionym składzie ^^

3. Własne miasto LPS
Moje to PetShire. Inne to PetHollywood, PetLand, PetAngles, a jest ich o wiele wiele więcej.
LPS'owe miasta to tradycja, o której możemy przeczytać na najstarszych petshopowych blogach.
Niestety, tak jak i inne bloggerki zaczynami zauważać, że tworzenie swoich miast powoli odchodzi w niepamięć. A szkoda, bo według mnie jest to naprawdę świetna sprawa - a PetShire na zawsze pozostanie w moim sercu, nawet mimo tego, że większość domków została schowana, a te kartonowe wyrzucone. Ale gdyby ktoś pytał, moje figurki nadal żyją w tym samym miejscu ^^

4. Dzień LPS'a
Czy u Was jeden dzień w roku był poświęcony naszym najukochańszym figurkom? U mnie nie, ale odkąd ostatnio wróciłam do blogosfery i zaczęłam wczytywać się w starsze jak i nowsze blogi, bardzo często spotykałam się z tym, że kolekcjonerki miały w swoim kalendarzu Dzień LPS'a, który całkiem hucznie obchodziły. Jedne robiły ulubieńcom prezenty, inne robiły przyjęcia czy koncerty dla wszystkich zwierzątek. A jak to wyglądało u Was?

5. Obchodzenie Świąt i Wielkanocy z LPSami
Och, to jest chyba moja ulubiona tradycja! PetShopy od zawsze towarzyszyły mi w procesie przygotowania do różnych świąt, a w szczególności Bożego Narodzenia. Nie raz im także wyprawiałam śniadania wielkanocne czy Wigilię. Szykowałam prezenty, stroiłam choinkę, robiłam ciasta, oglądałam LPSowe vlogmasy i w ogóle... A tak na marginesie, wiecie, że do Świąt pozostało już tylko 91 dni?! ♥
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Mam nadzieję, że ten post Wam się spodobał ^^
Dziękuję wszystkim komentującym oraz odwiedzającym tego blo-
JULIA!
Co Summer...?
CZY TY TO WIDZIAŁAŚ?!
Hej, Summ, stop, o co chodzi?
Ile wyświetleń było w sobotę, 22.09!
E... niestety nie xD A ile było?
Nie uwierzysz, bo to chyba serio jakiś rekord! Tyle wejść w jednym dniu Mój Świat LPS nie miał od dawna!
Jeju, pokaż już, bo jestem ciekawa! xD



270. O. M. G.
A nie mówiłam?! ^^
Jeju, faktycznie... Bardzo dziękuję wszystkim czytelnikom! ♥
Ja też <33
No dobrze Summer, teraz muszę się pożegnać, więc leć już~
Okej, okej... Papa!

Dziękuję Wam bardzo za czytanie,
Pozdrawiam serdecznie,
~Julie
i $ummerka!

PS. Będę wdzięczna za Waszą opinię na te tematy:
a) Czy na komentarze odpowiadać w poście, czy w odpowiedzi na Wasz komentarz;
b) Czy jeśli odpowiadać w poście, to na początku, czy na końcu;
c) Czy jeśli odpowiadać w poście, to dodawać całe Wasze komentarze, czy tylko nazwę komentującego?

PS. PS. Czy ktoś jeszcze chciałby wymienić się paczkami? :3


4 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Jedną z najlepszych rzeczy w życiu kolekcjonera to święta z LPS xD Tylko 91 dni?! To ja już muszę zacząć przygotowania bo w zeszłym roku zabrałam się do tego za późno .-. xD

      Usuń
  2. Czy będzie jeszcze jakaś notka o Zack'u,Sammer i Avrilki? ^.^

    OdpowiedzUsuń
  3. Co do komentarzy to myślę, że powinnaś odpowiadać w postach, bo niestety nie ma o nich żadnych powiadomień i często się ich nie widzi .-. też powinnam zacząć to robić xD... Supcio post chociaż o dziwo ja ani nie mam figurki reprezentującej mnie [póki co ( ͡° ͜ʖ ͡°)], ani niestety miasta :<. I tak wgl to nie zdawałam sobie sprawy, że kiedyś inne lps były uważane za popularne xD.

    OdpowiedzUsuń