wtorek, 11 września 2018

131. LPS: Filmik LPS'ową porą [2]

Ohayo!
Z tej strony Wasza Julie, i witam w drugiej już odsłonie miniserii "Filmik LPS'ową porą"! Bez przeciągania, zapraszam dalej! ♥

Herbata i koc w dłoń, czas na film!

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

1. Serial kontynuowany - "♰Inviting Evil♰" ElaineLPS



ElaineLPS jest już legendą polskiego LPSTube. Inviting Evil, liczący obecnie 8 odcinków zdecydowanie utrzymuje poziom, a nawet w wielu kwestiach przebija poprzednie produkcje Youtuberki. Świetny design postaci, customy, wnętrza, odpowiednia praca kamery... to wszystko sprawi, że zakochacie się w najnowszej produkcji Elaine. Pamiętajcie tylko, by przed rozpoczęciem IE obejrzeć wcześniejsze seriale jej autorstwa, inaczej niektóre wątki mogą być być dla Was niezrozumiałe.



2. Serial kontynuowany (o którym po prostu trzeba wspomnieć) - "☣Thin Border☣" AlendraLPS


Obejrzeliście wszystkie seriale Elaine, z jej najnowszą produkcją jesteście na bieżąco, a poszukujecie czegoś w podobnym klimacie? Thin Border nada się idealnie! ^^
Montaż na wysokim poziomie, intrygujące postacie, wciągająca fabuła i zwroty akcji - to jest właśnie opis tego serialu. Ja sama wciągnęłam się w niego błyskawicznie i jestem pewna, że Wam również to grozi. Obecnie TB liczy 21 odcinków po około 15-20 minut.



3. Serial legenda (zakończony) - "Zakochany zabójca" SagiraLPStv (obecnie ElaineLPS)


Uwaga, czas na zmianę. Ten serial nie jest wykonany w jakości 720p, praca kamery czy montaż to jeszcze nie jest poziom, na który obecnie możemy liczyć oglądając produkcje Elaine. Jednak fabuła wynagradza nam wszystko - a taki klasyk jak "Zakochany zabójca" zdecydowanie powinien znać każdy bywalca polskiego LPSTube. Jeśli dacie radę wytrzymać nie za wysoką jakość to obiecuję Wam - na pewno nie będzie to zmarnowany czas ^^




4. Temat na topie - "HUGE FAKE LPS UNBOXING!" LPShannah


Od dłuższego czasu coraz więcej mówi się o podróbkach. Jednak ostatnio pojawia się coraz więcej fakeów, tyle, że zamiast normalnej figurki, firmy starają się upodobnić ich produkty do innych, "znanych" modeli. Może lepiej wyjaśnię to na przykładzie - najpierw jakaś wytwórnia tworzy bazę, np. colliego, a następnie przemalowuje go tak, by wyglądał jak Savannah - najpopularniejsza ze wszystkich jamniczek. Dla tych, którzy (jakimś cudem xD) jej nie kojarzą - ma ona numer #675, wystarczy sobie wyszukać. A najlepiej obejrzyjcie film - od razu zrozumiecie o co chodzi ^^
W kategorii "Temat na topie", która dzisiaj ukazuje się po raz pierwszy, będę przedstawiała film ukazujący nowości, bądź coś, o czym kolekcjonerzy LPS z całego świata lub z polski obecnie mówią ^^



5. DIY - SPECJALNE WYRÓŻNIENIE - MyFroggyStuff


Mam nadzieję, że kojarzycie MyFroggyStuff. Jeśli nie, z miłą chęcią Wam ją przedstawię - bo ją po prostu warto znać. Youtuberka na swoim kanale ma dużo ponad 300 filmów DIY, które zawierają wszystko, czego możecie chcieć - jedzenie, akcesoria szkolne, meble, całe pomieszczenia, domy, sklepy czy inne budynki i to wszystko zminiaturyzowane! Jej produkcje dedykowane są w założeniu dla lalek w rozmiarze Barbie, jednak wszystko po zmniejszeniu (bądź nie, jak na przykład w przypadku zeszytów czy jedzenia) będzie także pasowało dla naszych figurek.
Warto też wspomnieć, że filmy są po angielsku, jednak wszystko jest pokazane bardzo dokładnie i nawet ktoś nie znający tego języka nie powinien mieć problemu ze zrozumieniem ^^ Serdecznie zapraszam do zapoznania się z jej twórczością!


6. Profesjonalny teledysk - "Scars to Your Beautiful" Amy LPS Productions


O ile Amy LPS Productions nie zajmuje się wyłącznie teledyskami (jak jej poprzedniczka w tej kategorii znajdująca się w tym zestawieniu - lpsforever4), to ten zdecydowanie bardzo przyjemnie się ogląda. Dobra jakość, świetna piosenka i historia, którą możemy śledzić. Zresztą sprawdźcie sami ^^



7. Speedpaint - "Commission LPS pour Universia - Speedpaint" Ghost


Po prostu cieszy oczy ♥

8. Custom - "Jenos - Lps custom speedpaint" Mariannefo



Cudowny custom. Naprawdę żałuję, że niektórych figurek, które stworzyli kolekcjonerzy nie da się kupić, ahh! xD





>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

To już wszystko na dzisiaj!
Pierwsza część otrzymała bardzo pozytywne opinie. Mam nadzieję, że ta także na nie zasłuży ^^

Mam też do Was pytanie - czy ktoś z Was korzysta z aplikacji TikTok (dawne Musically)? Myślę o założeniu LPS'owego konta, jednakże nie będzie tam typowych teledysków, a coś bardziej w stylu aesthetic. Po prostu coś związanego z LPS, na co miło popatrzeć, w akompaniamencie dobrej muzyki. Co o tym myślicie? ^^

Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego poranka, popołudnia lub wieczoru,
~Julie ♥

5 komentarzy:

  1. Super post. Całość posta przypomina przegląd najnowszych nowinek (albo czegoś co warto zobaczyć/obejrzeć) z jakiegoś czasopisma. Bardzo dobry pomysł z tą serią. A co do customów to niektóre customy, które stworzyli kolekcjonerzy można kupić, jeżeli wystawiają je oni na sprzedaż. Myślę, że coś związanego z LPS w akompaniamencie dobrej muzyki to dobry pomysł.
    ~DasHund

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aww dziękuję Ci ♥

      Fakt, niektórzy je wystawiają, ale ja miałam na myśli bardziej wprowadzenie ich do regularnej linii i sprzedaż masową. Moje drogie Hasbro, macie tylu zdolnych fanów LPS, wystarczyłoby się skontaktować z nimi w sprawie wykorzystania designu - jestem pewna, że już samo stworzenie figurek w ich wzorach wystarczyłoby im jako zapłata. Ale dobra, ja tam się nie wykłócam... chociaż nie powiem, za starą serią ogromnie tęsknie :')

      Dziękuję za opinię :3 Właśnie zabieram się za próbne filmiki i już niedługo mam zamiar stworzyć profil na Tik Tok :3

      Pozdrawiam serdecznie,
      ~Julie ♥

      Usuń
  2. Zarówno w przypadku Elaine jak i Aleandry mam tak: Na początku jestem tym mega podjarana, a po kilku/czasami kilkunastu odcinkach strasznie mi się nie chce tego oglądać! Elaine zaprzestałam oglądać po połowie Kissing Sin, a u Aleandry oglądałam niecały jeden serial, a Thin Border obejrzałam ze 2 odcinki xd. Tak więc daję sobie spokój z tym klimatem xD. A co do reszty propozycji to na pewno obejrzę czego jeszcze nie widziałam :D!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem ^^ Ja z Elaine miałam tak, że robiłam sobie co jakiś czas maratony - i na przykład oglądałam dwa seriale na raz. Potem miałam przerwę i do tego wracałam. Ale ostatnio jestem na bieżąco ^^ A serial Alendry muszę dokończyć, bo od rozpoczęcia liceum wracam ze szkoły około 17, potem lekcje, czasem napisać jakiś post, myć się i spać. Serio, w tej klasie aktorskiej mamy tyle rzeczy do roboty... a ja jak to ja, angażuję się wszędzie, gdzie się da ^^"
      Zdecydowanie polecam i dziękuję za zaufanie! xD ♥

      Pozdrawiam,
      ~Julie ♥

      Usuń
  3. Z Elaine i Alendrą mam tak samo jak Karmel >•< a tak to większość produkcji znam ^^ ta seria bardzo przypadła mi do gustu, jest taka oryginalna, wszystkie blogerki oprócz mnie mają świetne pomysły ×) no trudno! Trzymaj się, pozdrawiam Coco <3
    (Kojażysz mnie z Okiem Petshopa?)

    OdpowiedzUsuń