sobota, 22 września 2018

134. LPS: ❧ Jesienna sesja ❧

Hej wszystkim! ^^

Przepraszam, że notka pojawia się dopiero dzisiaj, ale kilka dni nie miałam Internetu i po prostu nie miałam żadnej możliwości, by coś napisać. Oprócz tego czekam na pewną tajemniczą paczkę (nie, nie Mystery Boxa z LPS xD), która powinna przyjść jeszcze w tym tygodniu, ale oczywiście ukochana Poczta Polska to ukochana Poczta Polska, więc spóźnienia są na porządku dziennym xD Jednak podobno w poniedziałek ma już być u mnie, więc spodziewajcie się notki~

Zbieramy Petki i idziemy! ^^

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Dzisiaj uznałam, że warto byłoby zrobić LPS'om zdjęcia gdzieś indziej niż w domu, a jako, że już zaczyna się moja cudowna jesień, którą szczerze uwielbiam, postanowiłam wykorzystać jej pierwsze oznaki. Oto efekty mojej pracy ^^


Pierwsze trochę mniej jesienne, ale kolory Vajpera i tego drzewa według mnie współgrają naprawdę świetnie ^^

Jeju, uwielbiam to zdjęcie, ma taki świetny klimat ♥
Chyba trochę przerobię je w programie i będzie nowa tapeta xD

Vinylka wśród liści~

Bardzo polubiłyśmy się z Carmen, mimo, że na początku nie byłam przekonana do jej wyglądu. A teraz ją uwielbiam, ahh ♥

Moje piękne palce, wiem, ale musiałam pokazać ten śliczny liść xD

Te oczy i obróżka ahhh ;-; ♥
Nie ma to jak jaranie się swoimi własnymi zdjęciami xD

Oczywiście mojego ulubionego doga z heterochromią nie mogło zabraknąć ♥

Hm... czy to nie nadawałoby się na nagłówek? Co myślicie? Zmieniać na jakiś bardziej jesienny?

To zdjęcie ma tak śliczne kolorkii ahh

Melissa stała się jedną z moich ulubionych figurek. Naprawdę, ja też jestem tym zaskoczona, ale ona jest po prostu tak śliczna i tak fotogeniczna, że nie mogło być inaczej ;D
Muszę zabrać się za stworzenie jej historii i charakteru, bo coś czuję, że szybko się nie rozstaniemy ♥

Oliver zgubił kolczyk xD
W ogóle mam wrażenie, jakby na tym zdjęciu wyglądał trochę jak podróbka. A jest w 101% oryginalny, więc nie wiem czemu tak jest x3

Znowu Meliś ♥

Uwielbiam te liście~

Tak, wiem, moje artystyczne kolano, ale to zdjęcie jakoś tak mi się spodobało, że postanowiłam je dodać ^^

Muszę załatwić sobie więcej szaliczków...

I Chelsy na koniec ^^

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Mam nadzieję, że dzisiejsza krótsza notka Wam się spodobała ^^
Mi robienie zdjęć zdecydowanie sprawiło wiele przyjemności, ahh, muszę to robić częściej ^^

Dziękuję Martiine Lps, xxCanda, loke, której nie chce się logować i od miesiąca nie pisze na blogu (xD ♥), Cookie, Tajemniczy Świat LPS oraz miniCreaturesWorld za komentowanie ♥ A także wszystkim czytelnikom, którzy nie piszą komentarzy, ale wchodzą na Mój Świat LPS ♥

Do zobaczenia już niedługo!
Pozdrawiam serdecznie,
~Julie ♥

PS. Idę czytać inne LPS'owe blogi <3
PS. PS. Nie miałby ktoś ochoty wymienić się paczkami? Bo nie będę pytała, czy ktoś mi chce coś wysłać, na tyle znaną personą to ja nie jestem xD

7 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Aww, też uwielbiam jesień 🍁☔ Zresztą jak każdą porę roku, bo każda ma w sobie coś wyjątkowego ❤.
    Takk, tamto zdjęcie nadawałoby się na nagłówek!!Ten szaliczek= ♡!!! I w ogóle dogowi do twarzy z tą heterochromią 👀 ;3
    No i kolorki LPS'ków współgrają z jesiennymi barwami 👍🐾🍂
    Możesz sobie zmienić w obs. czy linkach, u mnie zmieniony adres bloga jak coś: https://xxcandalpsblog.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też muszę się wybrać na jesienną sesje bo na moim nagłówku jest plaża xD
    Jak ja uwielbiam zdjęcia Petków na takich jesiennych liściach <3 Najbardziej mi się podoba zdjęcie nr 1 i nr 16 :3 Jak cuś to ja się mogę zgłosić do takiej jakby wymianki ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. ooo, nie wiedziałam o twoim blogu :O

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdjęcia, też muszę się niedługo wybrać na taką jesienną sesję ^^! I wgl podziwiam cię, że tak często piszesz na blogu ♥, ja ostatnio piszę raz na miesiąc x,D...

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne zdjęcia! Aż i mnie się zachciało zrobić jakąś sesję, tak kocham jesień... Pod względem wizualnym to chyba najlepsza pora roku... <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Zaczynam przekonywać się do Melissy dzięki twoim zdjęciom, chociaż nigdy mi się ten LPS nie podobał. :'D

    OdpowiedzUsuń