niedziela, 9 września 2018

130: LPSNews: ThePuddingLPS komentują swoje stare filmy!

Hej ;D

I serio, to nie był clickbait!

Dopiero co skończyłam pisać poprzedniego posta i zabrałam się za czytanie bloga GalaxisLPS, a przypomniał mi się film, który zobaczyłam rano. Który był dla mnie prawdziwym szokiem, na który trafiłam przypadkiem, a potem w niego nie dowierzałam.
Co było powodem tego, delikatnie mówiąc, zaskoczenia? Lepszym pytaniem byłoby, kto był jego powodem. A były to... ThePuddingLPS. Wczoraj, 8 września dodały one na kanał starszej Puddi film, gdzie oglądają ich stare odcinki. 
Byliście ciekawi, jak wyglądają, jak się zmieniły i co teraz robią? W takim razie zapraszam i miłego oglądania :)


https://www.youtube.com/watch?v=lh6lHagn9Tg



Pozdrawiam po raz drugi dzisiaj,
~Julie ♥

2 komentarze:

  1. Woo, zabieram się za oglądanie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. JULIE!TY ŻYJESZ!!!!111!!! mam pytanie gdzie kupić domek lps ten największy (najtańszy) i drugie gdzie kupić tanie pop lps?

    OdpowiedzUsuń