czwartek, 31 grudnia 2015

106. LPS: Podsumowanie bloga i życzenia sylwestrowe ^^

Hej wszystkim!

Dzisiaj jest 31 grudnia, czyli sylwester. Z tego co słyszę, powoli u mnie zaczynają się próby puszczania fajerwerków (mimo, że jest dopiero 18:12). Młody dobiera się do sylwkowego jedzenia i picia, więc muszę to przed nim chronić xD

Ogólnie wczoraj wybraliśmy się na zakupy noworoczne. Kupiliśmy popcorn, chipsy, trzy opakowania żelków (czyli, że 2016 będzie pod znakiem żelków? XD), soko-napój z Caprio i chrupki kukurydziane. Mama dzisiaj dokupiła milkę oreo, takie kratki do jedzenia, mentosy i gumy do żucia ^^ No i oczywiście mamy Piccolo, ale ono czekało na nas rano, więc nie musieliśmy kupować ;3

No... więc po tym trochę chaotycznym wstępie, zapraszam do dalszej części xD

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
W tamtym roku nie robiłam podsumowania, więc w tym chciałabym je zrobić ^^

Blog odwiedziło w sumie 25 304 (liczba z 18:24, dnia 31.12.2015). Wow. Dla mnie to niezwykła ilość, za którą chciałabym Wam serdecznie podziękować.
Najpopularniejszy post to 83. LPS: Co oznaczają znaczki w oczach?. Jego ilość wyświetleń wynosi 1067 i ma 6 komentarzy. Niesamowite.
Łączna liczba komentarzy to 195. Nie wierzę, że chciało się Wam pisać ich aż tyle! Nie wiem czy wiecie, ale cieszę się z każdego i kiedy widzę je pod notkami, aż mam ochotę pisać!
Miesiąc, w którym miałam najwięcej wyświetleń to sierpień 2015 roku. Było ich aż 5 329!
Moje wpisy czytało aż 10 państw na całym świecie: Polska, Stany Zjednoczone, Francja, Niemcy, Ukraina, Wielka Brytania, Norwegia, Rosja, Turcja i Kenia.
Napisałam w sumie 106 postów <3 Wszystko dzięki Wam <3
Dla ciekawostki: najwięcej osób wchodziło tu z przeglądarki Chrome i systemu operacyjnego Windows :D

Więc tak wygląda nasze podsumowanie. Jestem Wam ogromnie wdzięczna za każdą z tych liczb, za komentowanie, odwiedzanie bloga i wspieranie mnie. I za to, że we mnie nie zwątpiliście, nawet gdy długo nie pisałam. Dziękuje ♥

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Chciałabym życzyć każdemu, a szczególnie 2 użytkowniczkom - Marcie2003 i Maślaczkowi, dużo zdrowia, szczęścia, pomyślności, radości, spełnienia marzeń, wielu LPS'ów, odwiedzeń bloga, pieniędzy :D, słodyczy i wszystkiego najlepszego w nadchodzącym roku.

Jeszcze raz Wam dziękuje i życzę wszystkiego naj-naj-naj-naj-najlepszego! ^^

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Pozdrawiam serdecznie,
~Julie

Ps. Tak, wiem, nie było komentarza, ale nie mam na to weny xD
Ps. Ps. Myślę, że niedługo pojawi się notka w której opiszę moje prezenty świąteczne :33
Ps. Ps. Ps. Nawet nie zdążyłam, więc... wesołych Świąt! XD
Ps. Ps. Ps. Ps. Dziękuje jeszcze raz za wszystko! ♥
Ps. Ps. Ps. Ps. Ps. Wesołego nowego roku! ♥

4 komentarze:

  1. Dziękuje <33 Czekam na notkę z prezentami, jestem ciekawa co dostałaś ^^ . Jedzeniowo widzę, ze ciekawie XD. U mnie też. Jaki smak piccoll?

    OdpowiedzUsuń
  2. Nawzajem! ;D Ale nie faworyzuj tak, to denerwuje…
    (Pisze się PS, potem PPS itd. Wybacz, musiałam Cię poprawić. Taka moja natura. XD)
    Hmm, ja mam Chrome'a… (i tak częściej odwiedzam z tel, ale ćśśś xD)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aww, dziękuję, to bardzo miłe :D
    Życzę Ci również wszystkiego najlepszego! I jeszcze więcej odwiedzin oraz komentarzy :3. Od 18:00 przybyła Ci prawie stówka odwiedzin xd
    Czekam na notkę o prezentach (chociaż już wiem co dostałaś x3)!

    Pozdrawiam! :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Cześć Julie! Nawzajem (trochę spóźnione x3)! Zmotywowałaś mnie do dalszego blogowania ;) Wracam więc! xd
    Pozdrawiam,
    ~Candy

    OdpowiedzUsuń