wtorek, 15 grudnia 2015

104. LPS: CORAZ WIĘCEJ PODRÓBEK - JAK ROZPOZNAĆ PRAWDZIWE?

Witajcie moi drodzy c:

Zacznijmy od najlepszego komentarza c;

Maślaczek
"Ciekawy post Summerko :3
Gratuluję dziewczynki! ^^ Nie mogę się doczekać, aż zobaczymy jak wygląda :D

PS: Przekaż Julie, że chętnie bym z nią popisała c: "

Summer jest bardzo miło c: 
Każe mi przekazać, że również nie może się doczekać zobaczenia maluszka c:
A co do PS, to już sama wiesz najlepiej c;

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Chciałam napisać o tym już jakiś czas temu, ale uznałam, że może nie ma potrzeby, że ktoś o tym napisze, że gdzieś to już jest... Lecz do tego czasu nie zauważyłam posta ani informacji o tej tematyce. Jeśli była, to moja wina, nie widziałam. Wybaczcie.

Przechodząc do tematu notki...
Nie jestem pewna, czym może to być spowodowane. Możliwe, że narastającą liczbą 'nowości', które niekoniecznie przypadły do gustu kolekcjonerom. Albo czymś zupełnie innym. Może zaprezentuję kilka z owych podróbek.




A teraz powiedzcie mi, czy nie podobne do oryginału?


Na pierwszy rzut oka może wydawać nam się, że nie. Myślimy tak, ponieważ wiemy, że te na górze to podróbki, a figurka z ostatniego zdjęcia jest prawdziwa. Są prawie identyczne. No właśnie. Prawie.

Chciałabym przedstawić kilka sposobów, jak ustrzec się przed podróbkami. Wykorzystam do tego Kirę, która niestety okazała się podróbką. Myślałam, że jest prawdziwa, tylko troszkę zdeformowana. Dodatkowo, zmylił mnie znaczek 'LPS'. Tak, teraz i podróbki je mają.

1. Oczy
Nawet Hasbro nie pokusiłoby się o takie błędy. Bez przesady. Zwracajcie uwagę na oczy, czy 'znaczki' nie wychodzą, czy kolory nie są rozmazane.

Kolejne zdjęcia są lepszej jakości ;^;

2. Usta
Usta u podróbek są zawsze 'sztuczniejsze', mniej wyrysowane, gorsze. Porównajcie sobie.


3. Nos
Nosy podróbek są często większe i mniej kształtne. 


4. Farba
Jak widzicie na poniższym zdjęciu, farba u prawdziwych figurek bardziej się błyszczy, a u podróbek jest matowa.



Proszę, bądźcie ostrożni przy zakupie figurek. Nie chcę, byście (tak jak ja) trafili na ową podróbkę. Dlatego przyglądajcie się i w razie czego poproście sprzedającego o więcej zdjęć. UWAŻAJCIE!

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Mam nadzieję, że dzięki tym kilku radom traficie na prawdziwe figurki. I pamiętajcie: znak LPS nie gwarantuje już prawdziwości! :C

Pozdrawiam Was serdecznie,
~Julie

Ps. Notka o ciąży Summer już niedługo. Muszę wgrać zdjęcia xD
Ps. Ps. Postaram się zmienić playlistę na świąteczną c;
Ps. Ps. Ps. Chcecie, bym zmieniała cały wystrój bloga na zimowo-świąteczny, czy nie? :3

9 komentarzy:

  1. Super!
    Na pewno się przyda.
    Moja kuzynka kupiła podróbkę na wyprzedaży garażowej. I dziwiła się, że jest taka tania...
    Ale tydzień później pobrudziła ją ketchupem i poszła to zmyć. Całą farba zeszła. Normalnym LPS nigdy się tak nie dzieje.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. To faktycznie warzna nformacja
    Widziałam podrubke żółtego szorthera
    Na OLX na poczatku myslalam ze to oryginalale cos mi ksztalt oczow nie pasowal
    Fufna notka jak zwykle z reszta ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1.* ważna
      2.*podróbkę
      3.*shorthaira
      4.*oczu już prędzej
      5....fufna??

      Usuń
  3. Dzięki :) . Teraz będę wiedzieć jak nie kupić przypadkiem podróbki :) . Jeśli chodzi o wygląd bloga ja jestam za :) . Oczywiście decyzja należy do Ciebie :) .

    OdpowiedzUsuń
  4. Powiem Ci też że niektóre podroby mają błyszczące ciało,ale glowy nie!!!To POTWORNE!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cute Littles Pet Shop LPS Super Cat Short Hair Child Girl Loose Auction
    Pomóżcie ocenić czy to oryginał.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pomóżcie ocenić czy to oryginał.
    http://www.allegro.pl/ShowItem2.php?item=6423226533

    OdpowiedzUsuń