wtorek, 8 grudnia 2015

100. LPS: ŚLUB SUMMER I ZACKA! - zdjęcia i film

Witajcie!

Jak pewnie zauważyliście, to setna notka! Z tej okazji postanowiłam zrobić coś wyjątkowego. Długo się nad tym zastanawiałam, aż w końcu zdecydowałam - robimy ślub! Oczywiście mam dla Was zdjęcia i film c: Mam nadzieję, że taki special na 100 notkę Wam się spodoba! ^^

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Od samego rana Summer przygotowywała się na swój ślub. Pomagały jej Vinyl, Kate, Juliet a także jej mama i mama Zacka.

<3

Jej strój składał się z sukni, opaski z różą, kolczyków i welonu c:

Przybliżenie c:

Tak, wiem, mam brudny obiektyw telefonu xd

Marto, dziękuje Ci jeszcze raz za tą opaskę <3 Jest piękna <3


 Zack również się przygotowywał. Pomagali mu Tom, Revian a także jego ojciec i tata Summerki.




Po jakimś czasie rozpoczęła się ceremonia...



"Możecie się pocałować" ♥



A potem było już tylko wesele... c:

Wszyscy chcieli złożyć młodej parze życzenia i obdarować ich prezentami ^^

Rodzice Summer wraz z Lilith c:

<3

Przytulas ♥

A oto rodzice Zacka c:

To jest Vinyl razem z ojcem c:

Navvy, Juliet i Kate ^^

Tom i Revian - rodzeństwo Zacka c:

A kto to?

No tak, oczywiście. To Honey, siostra Summ. Powiedziała im, że ma niespodziankę. I... że czeka ona przed ich domem c:

Prezenty ^^

Pora na tańce!

Moje małe gołąbeczki c:

Całusek <3

:3

Mała zamiana? Czemu nie!

Zack tańczy z mamą Summerki c:

Cała sala c: Gości nie było zbyt dużo, ponieważ para młoda zdecydowała zaprosić tylko najbliższych - rodzinę Summer, Zacka i rodzinę Vinyl - to ich najlepsi przyjaciele c:

Nawet Lilith załapała się na taniec c:

Wszyscy zasiedli do stołu...

Jedzenie już gotowe!

Dużo tego c;

Był nawet szampan! (Pozdrowienia dla Marty ;3)
Lilith się zdenerwowała, że nie mogła go pić tak jak Summerka xD

Kolorowy tort weselny prosto z "Waty cukrowej" ^^

Mniam ^^

Zack i Summer z rodzicami kotki c:

- Tato, ustaw się do fotki!

- No tak, już! ;D

Vin, Revian i Tom c:

A tu jamniczki c:

Cała rodzinka kotów! c:

Po jakimś czasie mała Lilith znowu wyciągnęła wszystkich na parkiet! ;D

Dziewczyny c:

Słodcy, prawda? ♥

Ci również niczego sobie c;

Rodzice Zacka też tańczą ^^

Buzi? c;

Lilith musiała zatańczyć z Summer! ^^

<3

A oto film (warto obejrzeć c:):




>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

A tak w ogóle to wiecie, że Summer od dzisiaj jest w ciąży? c:
To takie cudowne <3
Ciąża u petków trwa tydzień, więc w kolejny wtorek powinien się urodzić mały LPS'ek ^^
Oczywiście będę Was o wszystkim na bieżąco informowała! c:

Zack się popłakał c': Ze szczęścia oczywiście! ^^

Pozdrawiam serdecznie
~Julie

5 komentarzy:

  1. Super!
    Summer ma prześliczną sukienkę:D

    OdpowiedzUsuń
  2. O boże ślub LPS... Ale mi tego brakowało xd. Zainspirowałaś mnie mega tym postem ;). Skoro to taki specjal na 100 notkę to na 200 będzie rozwód XDDDDDDD? Jeju wstawiaj relację z ciąży koniecznie!! I oczywiście po narodzinach też <3. I wgl wybacz, ale ten blog już nie jest twój - na mocy nadanych mi praw przekazuję go Summer i Zackowi XD! I jeśli myślisz, że sama sobie nadałam prawa do przekazania twojego bloga - to masz rację xD.

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne po prostu bomba ta para taka ładna że hoho:)

    OdpowiedzUsuń
  4. To wspaniały pomysł!
    Gratulacje! :)
    Nie mogę doczekać się kolejnej notki;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super! Summer ma śliczną sukienkę <3 . Świetne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń